Må jeg se jeres børne/voksen hygge rum?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
6 svar
2 synes godt om
20. oktober 2014

Guldet

Hej - jeg elsker at man også kan se man har børn i huset . Her er der nogle billeder at børne / voksen stuen . Må jeg se jeres hygge børne/voksen sted ;-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2014

Happiness

I vores hjem er man absolut ikke i tvivl om at der bor børn Tager lige nogle billeder senere og lægger op

Anmeld

20. oktober 2014

Guldet

Happiness skriver:

I vores hjem er man absolut ikke i tvivl om at der bor børn Tager lige nogle billeder senere og lægger op

Super glæder mig til at se ;-)

Anmeld

20. oktober 2014

Chevro

<3 Julebabyen <3 skriver:

Hej - jeg elsker at man også kan se man har børn i huset . Her er der nogle billeder at børne / voksen stuen . Må jeg se jeres hygge børne/voksen sted ;-)

Altså alle vores legesager er på værelset  

Dog har vi lavet en lille krog i stuen med bord osv, til puslespil, tegninger og lidt frokost af og til I børnehøjde 

Men ellers har vi en ret stor stue, og vi slæber kasser ind og roder og leger og hygger, og så rydder vi op igen  

Vi kan også lege på værelserne, sidde i vores store seng og hygge med fjerner, snolder eller lign. Vi sidder rundt omkring i huset, så vi har ikke et specielt sted.. 

Men vores stue bruges til ALT  

Anmeld

20. oktober 2014

Happiness

Så fik jeg taget dem Som du kan se er hele stuen dedikeret til børn Jeg vil gerne på sigt (Når Nikoline har lært at gå) Få fjernet halvdelen af skumgulvet ved sofa/fjernsynområdet. Nu har vi bare lagt det, så hun ikke vælter ned i flisegulvet  Vi har ikke lige råd til nyt gulv, da der er gulvvarme under klinkerne, det er en større udskrivning at lave om. Så indtil da, har vi skumgulve som børnene kan boltre sig på uden at slå sig (for meget).

De har RIGTIG meget legetøj, og Lukas har også et lego duplo bord og et boldebad, ridderborg, bondegårdsdyr og meget mere på sit værelse Nikoline har kun en madras og en kasse med bøger i. Hun bruger jo slet ikke sit endnu, så det er et bevist valg at alt hendes legetøj er i stuen. Jeg elsker loppemarkeder, og finder altid noget til ungerne til ingen penge

Nå jo, vi har Lukas på 3 år og Nikoline på snart 8 måneder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. oktober 2014

Guldet

Happiness skriver:

Så fik jeg taget dem Som du kan se er hele stuen dedikeret til børn Jeg vil gerne på sigt (Når Nikoline har lært at gå) Få fjernet halvdelen af skumgulvet ved sofa/fjernsynområdet. Nu har vi bare lagt det, så hun ikke vælter ned i flisegulvet  Vi har ikke lige råd til nyt gulv, da der er gulvvarme under klinkerne, det er en større udskrivning at lave om. Så indtil da, har vi skumgulve som børnene kan boltre sig på uden at slå sig (for meget).

De har RIGTIG meget legetøj, og Lukas har også et lego duplo bord og et boldebad, ridderborg, bondegårdsdyr og meget mere på sit værelse Nikoline har kun en madras og en kasse med bøger i. Hun bruger jo slet ikke sit endnu, så det er et bevist valg at alt hendes legetøj er i stuen. Jeg elsker loppemarkeder, og finder altid noget til ungerne til ingen penge

Ser hyggeligt ud! Masser af hygge ;-) ih kan godt forstå du ikke vil fjerne skumgulvet nu når i har klinker ;-) her er børnene 5år og 11mdr. Tak for kigget !

Anmeld

20. oktober 2014

Guldet

Happiness skriver:

Og mega smart med bolde i kravegården .! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.