Parterapi, vi vil blive sammen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
7 svar
7 synes godt om
20. oktober 2014

Anonym trådstarter

Pga det ømme emne vælger jeg at være anonym

På fredag skal jeg og min mand for første gang i parterapi, jeg er spændt på hvad hun har at sige, vi vil blive sammen, men her på det sidste er det som om vi glider fra hinanden, så nu prøver vi at finde hinanden igen.

Vi har to småbørn sammen, har været sammen i snart 10 år, og vi vil blive gamle sammen, men vi har brug for noget hjælp, indtil videre har vi bestilt 3 gange 1,5 time, om det er nok må tiden vise.

Vi vil bare gerne blive den lykkelige familie vi var engang, inden der gik for meget hverdag i livet.

Jeg elsker min mand og han elsker mig, men hvor er det svært at erkende at man ikke kan klare det selv

Jeg søger succes erfaringer på dette område, de negative vil jeg ikke høre... 

Fortæl endelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2014

BSB

Anonym skriver:

På fredag skal jeg og min mand for første gang i parterapi, jeg er spændt på hvad hun har at sige, vi vil blive sammen, men her på det sidste er det som om vi glider fra hinanden, så nu prøver vi at finde hinanden igen.

Vi har to småbørn sammen, har været sammen i snart 10 år, og vi vil blive gamle sammen, men vi har brug for noget hjælp, indtil videre har vi bestilt 3 gange 1,5 time, om det er nok må tiden vise.

Vi vil bare gerne blive den lykkelige familie vi var engang, inden der gik for meget hverdag i livet.

Jeg elsker min mand og han elsker mig, men hvor er det svært at erkende at man ikke kan klare det selv

Fortæl endelig

Jeg har ingen erfaring med parterapi, men vil da alligevel gerne sende dig et stort held og lykke . Det lyder jo som om, I virkelig elsker hinanden, og så skal det nok lykkes det hele . Der er ingen skam i at bede om hjælp, synes det er flot I gør det, det beviser jeres kærlighed til hinanden!

Anmeld

20. oktober 2014

Anonym trådstarter

BSB skriver:

Jeg har ingen erfaring med parterapi, men vil da alligevel gerne sende dig et stort held og lykke . Det lyder jo som om, I virkelig elsker hinanden, og så skal det nok lykkes det hele . Der er ingen skam i at bede om hjælp, synes det er flot I gør det, det beviser jeres kærlighed til hinanden!

Mange tak 

Anmeld

20. oktober 2014

modesty

Anonym skriver:

Fortæl endelig

Vi var rigtig glade for at gå i parterapi. Vi har været sammen i 7 år, og har aldrig haft det bedre (ikke kun på grund af parterapien, men det hjalp os).

Jeg vil dog sige at I godt kan regne med at 3 gange ikke er nok - men det kommer jo helt an på hvor dybt jeres problemer stikker.

Anmeld

20. oktober 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Vi var rigtig glade for at gå i parterapi. Vi har været sammen i 7 år, og har aldrig haft det bedre (ikke kun på grund af parterapien, men det hjalp os).

Jeg vil dog sige at I godt kan regne med at 3 gange ikke er nok - men det kommer jo helt an på hvor dybt jeres problemer stikker.

Godt i har haft stor gavn af det.

Jeg håber vi kan blive ligeså glade for det, vi er indforståede med at der måske skal flere timer til, det er vi også villige til at ofre selvom det er dyrt, men det er en lille pris af betale i forhold til at vi skulle blive ulykkelige og splitte vores familie.

Tak for dit svar

Anmeld

20. oktober 2014

Røverdatter

Anonym skriver:

Fortæl endelig

Hej

Jeg har en nær familie relation som var i parterapi med sin mand. Ligesom dig har de to børn og har været sammen i 12 år. De var der kun en eller to gange men det hjalp. Bagefter var hun der en gang mere alene, fordi det især var hende der havde det svært. Synes der er stort at i erkender det, og jeg tror på at det ofte vil hjælpe et parforhold på rette spor igen

Anmeld

20. oktober 2014

Anonym trådstarter

Røverdatter skriver:

Hej

Jeg har en nær familie relation som var i parterapi med sin mand. Ligesom dig har de to børn og har været sammen i 12 år. De var der kun en eller to gange men det hjalp. Bagefter var hun der en gang mere alene, fordi det især var hende der havde det svært. Synes der er stort at i erkender det, og jeg tror på at det ofte vil hjælpe et parforhold på rette spor igen

Mange tak for dit positive svar

Ja vi gør jo det her fordi vi tror vi vil have godt af det, vi tager den ligesom i opløbet inden vores problemer bliver for store, og vi måske derfor har større risiko for at det ender med en forfærdelig skilsmisse, det er jo bare det sidste vi ønsker.

Anmeld

23. oktober 2014

Anonym trådstarter

Så er det i morgen vi har første samtale med en parterapeut, jeg må indrømme jeg er nervøs nu, nok mest fordi vi bevæger os ud på ukendt territorie og det er lidt skræmmende, håber bare hun kan hjælpe os så vil kan finde hinanden igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.