Forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
4 svar
2 synes godt om
19. oktober 2014

Anonym trådstarter

Hej alle. 

Vi er i gang med projekt baby. Havde min sidste mens den 12 september. Har en cyklus på 35 dage. 

Jeg har ikke fået min mens endnu. Jeg har alle symptomerne for at være gravid, men testen siger negativ.

Nogle der har prøvet det? Hvad ville i gøre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2014

Wik

He he vente Der er jo ikke så meget man kan gøre. Enten kommer din mens eller også viser en test et fantastisk resultat om nogle dage. Det var slet ikke for at være flabbet, men det er en tålmodigheds situation man desværre kan komme i mange gange før den er der. 

Anmeld

19. oktober 2014

Anonym trådstarter

Wik skriver:

He he vente Der er jo ikke så meget man kan gøre. Enten kommer din mens eller også viser en test et fantastisk resultat om nogle dage. Det var slet ikke for at være flabbet, men det er en tålmodigheds situation man desværre kan komme i mange gange før den er der. 

Du har ret. Synes bare den burde være positiv hvis mens ikke er kommet

Anmeld

19. oktober 2014

Wik

Anonym skriver:

Du har ret. Synes bare den burde være positiv hvis mens ikke er kommet

Ja, men det er lidt forskelligt hvornår man viser positiv, og hvornår man har ægløsning spiller også ind. Jeg krydser dog fingre for den er positiv om et par dage. HUSK og hav noget ordentlig lys når du tjekker stregerne Min snød første gang.

Anmeld

19. oktober 2014

Anonym trådstarter

Wik skriver:

Ja, men det er lidt forskelligt hvornår man viser positiv, og hvornår man har ægløsning spiller også ind. Jeg krydser dog fingre for den er positiv om et par dage. HUSK og hav noget ordentlig lys når du tjekker stregerne Min snød første gang.

det skal jeg nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.