Voksi (: ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.044 visninger
13 svar
8 synes godt om
19. oktober 2014

Chevro

Hvis man får barn i marts, vil jeg bruge liften de første måneder. 

Men når sommeren er ovre, er den dyne der følger med i Voksien, så god nok? :-) 

til efterår/vinter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2014

Røverdatter

Jeg brugte voksi om vinteren med et godt uldtæppe ovenpå og lammeskind under

Anmeld

19. oktober 2014

tinemus79

Jeg har fået en med både vinter og sommer dyne og aner ikke en dut om dem. De var ikke fremme da jeg fik min ældste.  Så følger lige med på råd. 

Anmeld

19. oktober 2014

Aluka

Jeg brugte voksi pose med vinterdyne til min dreng hele sidste vinter. Han er fra september sidse år

Anmeld

19. oktober 2014

Missy_B

Min første er fra marts og vi var sindssygt glade for vores voksi i efteråret/vinteren

Anmeld

19. oktober 2014

Chevro

Aluka skriver:

Jeg brugte voksi pose med vinterdyne til min dreng hele sidste vinter. Han er fra september sidse år

Er vinterdynen den som følger med når man køber dem? :-) 

Anmeld

19. oktober 2014

De3Guldklumper

Chevro skriver:

Er vinterdynen den som følger med når man køber dem? :-) 

Ja hvis du køber en original Voksi så følger der en Ulddyne med. Sommerdyne skal du købe ved siden af hvis du er interesseret i at have sådan en også

Anmeld

19. oktober 2014

Chevro

De3Guldklumper skriver:

Ja hvis du køber en original Voksi så følger der en Ulddyne med. Sommerdyne skal du købe ved siden af hvis du er interesseret i at have sådan en også

Okay, super Vi bruger nemlig lige liften, og så vil vi ønske os Voksien i dåbsgave

Anmeld

19. oktober 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Chevro skriver:

Hvis man får barn i marts, vil jeg bruge liften de første måneder. 

Men når sommeren er ovre, er den dyne der følger med i Voksien, så god nok? :-) 

til efterår/vinter?

Min datter er fra midten af juni, og eftersom at hun er ret lang, så synes jeg at liften er ved at være for lille, så vi er så småt begyndt at gå over til voksi (med vinterdyne/ulddyne). 
Da vi købte den i september måned snakkede vi med en ekspedient i babysam, der anbefalede os at vente med at købe sommerdyne til næste år (just in case at vores datter ikke var/er voksi-fan). Og så fordi at ulddynen var fin til det vejr vi går i møde. 

Så det korte svar: Ja den er super til efterår/vinter.  Eller det synes vi ihvertfald indtil videre 

Anmeld

19. oktober 2014

L&V

Vores søn sover i voksi pose for ham er uld fynen (den som følger med) for varm langt det meste af tiden først når der kommer frost ka han bruge den så han ligger med sommerdynen i istedet. Og om sommeren bruger han bare et tæppe for der er sommerdynen os for varm. Der fåes også en silke dyne ved ik om den måske ka være bedre i de varme måneder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.