Advarsel, ulækkert. Pinligt, men jeg MÅ spørge....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.170 visninger
11 svar
13 synes godt om
19. oktober 2014

Anonym trådstarter

Hej piger. 

Jeg har æl nu, og vi har sexet hertil morgen. Nu har jeg fået mega dårlig mave, og jeg sidder og presser og har mavekneb ved toiletbesøg. Kan jeg presse alt sæden ud? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2014

Risse

Aner det ikke...

Men jeg tænker alligevel at de celler der skal bruges vel er på sin plads oppe i livmoderen og æggelederen hvis det var i morges der var gang i den og at det vel ikke kan klemmes ud så lang tid efter?  

Ellers må i jo bare tage en tur til i aften inden i skal sove, så skal det da i hvert fald nok blive der længe nok, hvis du skyder rumpen i vejret lidt tid inden du lægger dig til at sove med det

Anmeld

19. oktober 2014

lillespir26

umedbart tænker jeg at hvad du skal bruge er svømmet længer op så det er kun rester du burde komme ud hvad det ikke allerede er løbet ud 

Anmeld

19. oktober 2014

Anonym trådstarter

Tal for svar ! 

Så jeg noget mere rolig det er svært at skulle sætte en champagneprop op 

Anmeld

19. oktober 2014

LilleSpir

Risse skriver:

Aner det ikke...

Men jeg tænker alligevel at de celler der skal bruges vel er på sin plads oppe i livmoderen og æggelederen hvis det var i morges der var gang i den og at det vel ikke kan klemmes ud så lang tid efter?  

Ellers må i jo bare tage en tur til i aften inden i skal sove, så skal det da i hvert fald nok blive der længe nok, hvis du skyder rumpen i vejret lidt tid inden du lægger dig til at sove med det

Er nødt til at spørge! Er det et fact eller lidt en skrøne, dét der med at stikke numsen i vejret efter sex??

Anmeld

19. oktober 2014

modesty

Hej piger. 

Jeg har æl nu, og vi har sexet hertil morgen. Nu har jeg fået mega dårlig mave, og jeg sidder og presser og har mavekneb ved toiletbesøg. Kan jeg presse alt sæden ud? 

Nej. Du kan presse sædvæsken, men ikke sædcellerne, ud.

Anmeld

19. oktober 2014

modesty

LilleSpir skriver:

Er nødt til at spørge! Er det et fact eller lidt en skrøne, dét der med at stikke numsen i vejret efter sex??

Skrøne. 

Anmeld

20. oktober 2014

Risse

LilleSpir skriver:

Altså hvis man lige løfter numsen løber sæden jo lettere mod livmoderen og gør det jo derfor lettere for sæden at nå frem, så betingelserne er jo forbedret Jeg kan ikke komme med egne erfaringer endnu, men har da læst om flere hvor det bare var det der skulle til og det giver da god mening  

Anmeld

20. oktober 2014

Linkae

De vigtige sædceller er forlængst svømmet op igennem sekretet i skeden som har en fantastisk evne til at transportere de gode celler til rette sted... Ej unormalt at folk "tømmer" sig lige efter sexueltsamvær og trods set bliver de gravide 

Meeeeen et ekstra knald skader vel ikke hvis lysten skulle melde sig 

Anmeld

20. oktober 2014

esiuol22

Mener hvis man har bagud vendt livmoder er det ikke helt skidt at løfte numsen lidt, vi havde prøvet et år det gav gevinst i den omgang hvor jeg løftede rumpen  skader i hvert fald ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.