Årg typisk
jeg skulle have min mens natten til i dag, den er altid kommet præcist på dagen eller 1-2 dage før dagen, min cyklus er på 24 dage og jeg har altid haft æl på dag 12.
vi har prøvet i 5 måneder at blive gravide, og for en måneder siden (24dage) valgte vi at vi ville holde en pause og prøve igen i januar.
selvom vi valgte det så har vi ikke brugt beskyttelse, vi ved jo hvornår jeg har æl og derfor så vi ingen grund til det da vi jo sørgede for ikke at sexe de 2-3 dage omkring æl tidspunkt.
som sagt er min mens ekstremt reglmessig, og jeg skulle have havd den natten til idag, jeg får ondt i mavn 4-6 timer før den dukker på.
Men Men.. Ingen ting, intet, ikke ondt i maven ingen mens.
Jeg er ved at blive vanvittig, for jeg er en da dem som først kan få en posivit test en uge efter forventet mens
Jeg ved godt der ikke skal særlig meget til at rykke den og at man kan fake sin mens væk, men når man 24/7 tænker, jeg kan umuligt være gravid, jeg er ikke gravid, årh kunne den mens ikke snart komme og lignede, så virker det til at min mens altid er kommet til tiden eller før
håber folk vil krydse finger for det endelig lykkes
og tak fordi i ville høre for min vanvittighed
Anmeld