Mors lille rengørings geni

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. august 2009

Vingummien

Var så sødt, bliver nødtil at dele.

Her imorges da Emil skulle have morgenmad sad han på gulvet pænt ved siden af sin stol og ventede på jeg var færdig. var lige nogle krummer på bordet som jeg lige ville tage væk, så jeg gjorde det simple trick med lige at samle det med den ene hånd ud over bordkantet og så over i den anden hånd.

Så Emil kigger meget alvorligt på mig vender sig om imod sin triptrap og gør nøjagtig det samme på den plade man har fødderne på, vente sig om og grinede og rakte hånden frem og aflevere krummer til mig (som ikke fandtes) Og så klappede han hehe han er altså lidt skør den dreng. Men mors dejlige dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2009

Jules

Når hvor sødt...smiler!
Han er bare dygtig ham Emil

Anmeld

21. august 2009

Vingummien

Jules skriver:

Når hvor sødt...smiler!
Han er bare dygtig ham Emil

Ja han er så dygtig

Anmeld

21. august 2009

anna-jonas

Det var sørme tidligt, at han udviser talent for rengøring..............husk at holde det ved lige, så han bliver god til oprydning på eget værelse.*S*

Anmeld

21. august 2009

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Det var sørme tidligt, at han udviser talent for rengøring..............husk at holde det ved lige, så han bliver god til oprydning på eget værelse.*S*

He he ja det var en god ide, er ikke lige legetøj han er god til at rydde op hehe.

Kan være han syntes vi sviner i køkkenet eller noget, for har aldrig vist ham det udover det han selv ser. Så er lidt sjovt, og han griner jo over hele hovedet når han gør det fordi jeg jo ikke selv kan lade være at grine, men han får da også et det var godt lille skat med på vejen når det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.