Min kæreste og jeg prøver at blive gravide ... sidst jeg havde mit mens var i slutningen af august, i sidste uge fik jeg så noget helt lidt brunt noget ved ikke om det var mens eller brunt udflåd ,, det varede ca hele ugen, tirsdag i sidste uge tog jeg en g-test men negativ, var så ved lægen fredag i sidste uge, for en g-test, men også negativ hun sagde så jeg skulle prøve med en hjemmetest en uge efter.. togs en g-test i fredags, MEN stadig negativ. Hun sagde hvis den stadig var negativ skulle jeg komme og få taget en graviditets blodprøve en uge derefter igen, altså fredag i næste uge, for at klart svar, ......
Jeg ved bare ikke rigtig hvad jeg skal tro, om jeg stadig har et håb eller hvad så med mit mens??? Er meget fortvivlet

vil bare gerne snart vide hvor jeg står, eller bare snart have mit mens rigtigt. Hvordan skal jeg så overhovedet vide hvornår jeg næste gang har ægløsning, og hvordan jeg beregner dette.. hmm..
Tog så lige før for sjov en ægløsningstest og den viste så det som i kan se på de to nederste billeder, hva synes i? står bare lidt og tænker, endten ER jeg gravid eller var det min mens der i sidste uge, det lidt, og så er jeg ved at få ÆL, hvad tror i??
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld