Miljømærket serier, mens gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange af jer der er gravide, bruger kun svane mærket eller miljømærkede serier, som deo, shampoo osv.?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

392 visninger
3 svar
1 synes godt om
19. oktober 2014

Lykkelig Omstændigheder <3

Hej :-) 

Jeg er nysgerrig om hvor man af jer bruger baby venlig produkter (Miljømærket serier), mens i er gravide :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2014

Røverdatter

Jeg stemte på det første. MEN jeg bruger ikke udelukkende miljømærkede - i den forstand at jeg bruger økologisk - og derfor ikke "miljømærket" (jo, i nogle tilfælde). Mener at økologisk fremstillet kosmetik og fødevarer er bedre frem for miljømærkerne, sådan helt generelt. Men hvis jeg ikke finder økologisk fremstillet vaskemiddel/bleer /whatever (Moltex og Sodasan) så vælger jeg at købe Neutrals produkter eller i hvert fald produkt med svanemærket...

Anmeld

19. oktober 2014

Kay

Altså jeg bruger normalt neutral og meget også svanemærket men er ikke fanatisk... og det blev ikke ændret da jeg blev gravid... 

Har det med at få udslet eller svamp af parfume produkter så derfor bruger jeg kun sæbe, vaskepulver og kropspleje uden parfume

Anmeld

19. oktober 2014

Vik

Har svaret den 1. Jeg/ vi bruger altid kun miljømærket og øko produkter herhjemme. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.