Solgaranti i november?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2009

DK

Vi var i Egypten i November sidste år, og det var SKØNT vejr. Præcis en sådan 25-27 grader. Det er rigtigt at det var lidt mere blæsvejr på stranden, men ved poolen var det altså super varmt og læ. Næsten for varmt. Vi vil så gerne afsted igen, og ikke tidligere end sidst, da det så bliver for varmt for os. Vi badede både i havet og i den uopvarmede pool (selv om de også havde en opvarmet en).

Vi boede på Hilton Long Beach Hotel i Hurghada. Et super fint hotel! Ikke vild luksus, men rigtig godt til det vi havde forventet. Ingen fik dårlig mave, og vi havde alle en god tur. Du kan se billederne i mit album.

Vi betalte 11.500 kr for 3 personer med all inclusive (og det var virkelig med ALT) i en uge, retur fly fra Billund, med Appollo.

Knus Ditte
Du er velkommen til at sende en pb hvis du har spm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2009

3rollinger

Mebach skriver:

25 grader lyder OK, bare ikke det blæser for meget.
Hvilken by bor du i?
Taler lidt spansk, efterhånden muy muy mal!!!!

Jeg hygger mig altid vaeldigt naar du skriver til mig paa spansk

Anmeld

22. august 2009

Rasmine

Trina skriver:

Jeg hygger mig altid vaeldigt naar du skriver til mig paa spansk

Harh harh, ja det gør du vel!!!

Jeg beder i al fald ALDRIG mere om "papel del kulo", hvis der ikke er mere toiletpapir!!!

Mette - som heller aldrig igen fortæller sit rigitge navn til det spanske folk, men foretækker at kalde sig Maria

Anmeld

22. august 2009

3rollinger

Mebach skriver:

Harh harh, ja det gør du vel!!!

Jeg beder i al fald ALDRIG mere om "papel del kulo", hvis der ikke er mere toiletpapir!!!

Mette - som heller aldrig igen fortæller sit rigitge navn til det spanske folk, men foretækker at kalde sig Maria

He he, ja, det navn morer de sig altid meget med.

Jeg er da sikker paa at du fik igennem hvad du ville, da du sagde papel del culo  hi hi

Anmeld

22. august 2009

MetteT

Jeg var i Tyrkiet i November for 5 år siden og der var bare skøøøøøønt vejr..
Vi gik da i sommertøj og solen skinnede skønt, poolen blev benyttet meget..

Knus Mette

Anmeld

22. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg var i Ægypten i november for 2 år siden...Sinai halvøen! Vi havde 40 grader den ene dag - lidt for varmt, men vandet kølede dejligt.
Vi boede i Beduin lejre, så vi var ikke inde og bo i storbyerne (Dahab, Sharm el Sheik osv)... Jeg vil rigtig gerne tilbage dertil, i november! vejret var perfekt, og der var bare et let brise til at tørre sveden af panden
kan varmt anbefale det!
Ellers havde vi en enkelt dag i Isreal, ved Dolphin Reef... FANTASTISK!
Håber I finder noget godt!
knus Caroline

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.