Anbefal flyverdragt til 4-årig dreng!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.250 visninger
16 svar
7 synes godt om
19. oktober 2014

LouiseEm

Hej alle,

Jeg skal snart have købt en flyverdragt til min store søn på snart 4. De sidste par år har Molo været det sikre valg (den smukke regnbue farvede model), men tænker at vi vil prøve noget nyt.

Min søn går i børnehave og de leger meget udenfor, så den skal kunne holde til lidt af hvert - og så må den gerne være lækker at se på også.

Hvilken flyverdragt bruger i og hvorfor fungerer den for jer?

Tusind tak for jeres svar!

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2014

mor88

LouiseEm skriver:

Hej alle,

Jeg skal snart have købt en flyverdragt til min store søn på snart 4. De sidste par år har Molo været det sikre valg (den smukke regnbue farvede model), men tænker at vi vil prøve noget nyt.

Min søn går i børnehave og de leger meget udenfor, så den skal kunne holde til lidt af hvert - og så må den gerne være lækker at se på også.

Hvilken flyverdragt bruger i og hvorfor fungerer den for jer?

Tusind tak for jeres svar!

Vh. Louise

Jeg sværger til Didrikson!  Har i år købt Theron modellen, og den er bare super blød og lækker! Varm, og ekstremt ekstremt slidstærk! Og derudover kan den forlænges, hvis barnet vokser hurtigt i løbet af vinteren 

Har også prøvet Molo og Ticket to Heaven, men den bedste er helt bestemt Didrikson 

Anmeld

19. oktober 2014

LouiseEm

mor88 skriver:

Jeg sværger til Didrikson!  Har i år købt Theron modellen, og den er bare super blød og lækker! Varm, og ekstremt ekstremt slidstærk! Og derudover kan den forlænges, hvis barnet vokser hurtigt i løbet af vinteren 

Har også prøvet Molo og Ticket to Heaven, men den bedste er helt bestemt Didrikson 

Er faktisk lige blevet anbefalet didriksons på et andet forum, og har forelsket mig totalt i Theron! Den er jo super lækker, og meget billigere end molo eksempelvis!  Det glæder sådan et jydehjerte

Hvordan synes du de er i størrelsen? Synes kun man kan finde dem online 

Anmeld

19. oktober 2014

mor88

LouiseEm skriver:

Er faktisk lige blevet anbefalet didriksons på et andet forum, og har forelsket mig totalt i Theron! Den er jo super lækker, og meget billigere end molo eksempelvis!  Det glæder sådan et jydehjerte

Hvordan synes du de er i størrelsen? Synes kun man kan finde dem online 

Jeg købte den i Salling  Ved ikke om det ligger tæt på der, hvor du bor, men jeg tog min datter med for at passe, og købte str 100. Den er tilpas stor, så hun når at vokse lidt  Hun er præcis en meter høj og vejer omkring 17 kg 

Tror også de kan købes i Sportmaster 

Anmeld

19. oktober 2014

LouiseEm

mor88 skriver:

Jeg købte den i Salling  Ved ikke om det ligger tæt på der, hvor du bor, men jeg tog min datter med for at passe, og købte str 100. Den er tilpas stor, så hun når at vokse lidt  Hun er præcis en meter høj og vejer omkring 17 kg 

Tror også de kan købes i Sportmaster 

Fedt! Tak for tippet - min søn er også omkring en meter høj 

Anmeld

19. oktober 2014

mor88

LouiseEm skriver:

Fedt! Tak for tippet - min søn er også omkring en meter høj 

Var så lidt

Anmeld

19. oktober 2014

Mama85

Ver De Terre..den er slidstærk, holder barn tør og varm, og den er en fryd for øjet 

Anmeld

19. oktober 2014

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Sidste år havde begge piger (1 år og 4 år) LEGO Wear flyverdragte, de var super gode og har holdt sig fine. 

I år har begge piger Reima Tec, det mærke har vi haft før og har været meget glade for dem. De ligger lidt i den dyre ende, men den holder så også til 2 børn og så er det jo egentlig kun 1/2 pris

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

19. oktober 2014

Tulle28

Sværger til Ver de Terre... Min ældste datter er lidt af en vildbasse og det kan ikke ses efter en sæson at den er blevet brugt MAX og vasket sååå mange gange. Hverken på farven eller slid/huller. Den ligger så også i den dyrere ende, men har du flere børn, kan den jo (forhåbentlig) gå i arv

Anmeld

24. oktober 2014

put

Modellen med stjerner fra coop kvickly. Den er i år kommet blandt top tre på listen over de bedste flyverdragter. I dag og frem til søndag er der 30 % rabat på deres overtøj så  jeg sparede 195 kr på den �� 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.