Plet blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. oktober 2014

Anonym trådstarter

Hej alle sammen :-)

I torsdags d. 16/10 havde jeg pletblødninger fra middags og til aften, men fredag var der ingen ting. Skal ca have æl i den her weekend, da jeg fik mens D. 1/10, og har ca 38 dage i mellem, har læst et sted af det kan være et tidligt tegn på graviditet, men tør ikke håbe for meget nogle der ved om det passer? Og hvornår kan man ca teste? 

Skriver anonymt da der ikke er nogle familie medlemmer der ved noget endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2014

Anonym trådstarter

Er der ikke nogle der har erfaring med dette? 

Anmeld

3. november 2014

missyM

Jeg har desværre ingen erfaringer. Men jeg håber måske at der er nogle andre som har, der vælger at berette om det  

Jeg havde ÆL i torsdags, og i går havde jeg plet blødninger. 

Og det har jeg aldrig haft før. - så jeg håbeeeeeeeeeeer det er et tegn på noget godt

Anmeld

3. november 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Hej alle sammen :-)

I torsdags d. 16/10 havde jeg pletblødninger fra middags og til aften, men fredag var der ingen ting. Skal ca have æl i den her weekend, da jeg fik mens D. 1/10, og har ca 38 dage i mellem, har læst et sted af det kan være et tidligt tegn på graviditet, men tør ikke håbe for meget nogle der ved om det passer? Og hvornår kan man ca teste? 

Skriver anonymt da der ikke er nogle familie medlemmer der ved noget endnu

Den pletblødning du tænker på, må være implantationsblødningen, som kommer når ægget sætter sig fast. 

Fik du denne blødning før eller efter din ÆL?

Anmeld

3. november 2014

missyM

Med al respekt for dig TS, så blander jeg mig lige  Sandratoft. Da mit spørgsmål er det samme som TS'. 

Jeg havde pletblødninger 3 dage efter ÆL

Anmeld

3. november 2014

Sandratoft

missyM skriver:

Med al respekt for dig TS, så blander jeg mig lige  Sandratoft. Da mit spørgsmål er det samme som TS'. 

Jeg havde pletblødninger 3 dage efter ÆL

Så kan det sagtens være implantationsblødning sådan en havde jeg også dengang jeg blev gravid. Det var en lille blødning jeg lagde mærke til i mine trusser. 

Anmeld

3. november 2014

Anonym trådstarter

Det var omkring ÆL, tror måske det var efter ÆL, har forventet mens på fredag, så håber jeg tester positivt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.