Kan ikke glæde mig over graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.021 visninger
9 svar
1 synes godt om
19. oktober 2014

Anonym trådstarter

Hej

ja som overskriften siger, så har jeg simpelthen så svært ved at glæde mig over min graviditet, da vi mistede sidste gang. Det er rigtig træls at have det sådan. Sidste gang var glæden så stor at vi blev ekstremt kede af det - så nu tør vi ikke glæde sig over graviditet. Jeg er idag 5+0, så der er lang vej til en tidlig scanning . Er der andre der har det lige sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2014

Manna

Anonym skriver:

Hej

ja som overskriften siger, så har jeg simpelthen så svært ved at glæde mig over min graviditet, da vi mistede sidste gang. Det er rigtig træls at have det sådan. Sidste gang var glæden så stor at vi blev ekstremt kede af det - så nu tør vi ikke glæde sig over graviditet. Jeg er idag 5+0, så der er lang vej til en tidlig scanning . Er der andre der har det lige sådan?

akkurat sådan. Jeg blev først lidt glad da jeg havde svar fra dna test men jeg er stadig forbeholden og tør ikke rigtig planlægge noget...er i 15. uge nu

Anmeld

19. oktober 2014

Lykkelig Omstændigheder <3

Samme her tør ikke glæde mig endnu er 6 uger. 

Bange for det værste skulle ske. 

Anmeld

19. oktober 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Hej

Jeg havde det på samme måde...

Jeg mistede 9+0 så da jeg blev gravid med min søn turde jeg heller ikke glæde mig, men da jeg nåede 10+0 begyndte det at kunne anes og i takt med at maven voksede, voksede glæden også...

Anmeld

19. oktober 2014

ILoveMyMiracle

Sådan har jeg også haft det, da vi mistede sidste gang da jeg var 13+

Men for mit vedkommende er jeg endelig begyndt at glæde mig, og vi er for nyligt begyndt at købe barnevogn osv  Jeg er i dag 25+2

Anmeld

19. oktober 2014

BSB

Anonym skriver:

Hej

Det er da helt forståeligt. Du beskytter dig selv, og det er der ikke noget at sige til . Måske du kan nøjes med at håbe indtil videre? Så kan du begynde at glæde dig, når du når længere frem . Alt mulig held og lykke

Anmeld

19. oktober 2014

Anonym trådstarter

Dejligt at høre at jeg ikke er den eneste der har det sådan!

håber inderligt at den er her nu vi har nu forsøgt i 2 år.

Anmeld

19. oktober 2014

***S***

Havde det præcis på samme måde, før jeg blev gravid med william, mistede jeg i uge 7! Var så lykkelig over endelig at teste positivt, vi havde prøvet i over et år.. 

Så da vi mistede 3 uger efter var jeg så ked..

Og da jeg testede meget flot positivt md william 2 måneder, kunne jeg ikke glæde mig over det, før vi havde været til første scanning i uge 12!  Fik en trykhedscanning i uge 7-8, forbi jeg blev ved med at plet bløde.. 

Men nu har vi den skønneste dreng på 3 år!! 

Anmeld

19. oktober 2014

Købmagerkonen

Anonym skriver:

Hej

Jeg har det fuldstændig som dig... det er et år siden jeg havde en SA så denne nye graviditet har været længe undervejs og jeg er så bekymret hele tiden...

Anmeld

20. oktober 2014

Anonym trådstarter

Det er så skønt at høre at jeg ikke er alene. 

Har idag været oppe og aflevere blodprøver, og bad dem om også at tjekke mit hcg tal, så der kan følges ved næste blodprøve

Vi vil også have en trygheds scanning denne her gang (selvom der ingen garanti er). Jeg har lidt problemer med at komme af med vandet, fordi jeg er bange for at miste igen (sidste gang skete det nemlig på et toiletbesøg). Så en trygheds scanning burde kunne give lidt ro i sindet - håber jeg

da vi mistede var jeg 3 mdr. Henne, så vil nok først slappe ordentligt af efter nf

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.