3år og biograf? Nogen erfaring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. oktober 2014

Anonym trådstarter

Overvejer at tage i biffen og se Pedersen og Findus med min søn på 3. Han har fået øjnene op for filmhygge med popcorn herhjemme, så måske vil han synes det er fedt? 

Men er filmen til at forstå for en på 3? Og hvordan med lydniveauet mon? Han skulle nødig blive forskrækket/bange  jo  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2014

modesty

Overvejer at tage i biffen og se Pedersen og Findus med min søn på 3. Han har fået øjnene op for filmhygge med popcorn herhjemme, så måske vil han synes det er fedt? 

Men er filmen til at forstå for en på 3? Og hvordan med lydniveauet mon? Han skulle nødig blive forskrækket/bange  jo  

Min søn, som lige er blevet 3, var meget glad for Peddersen og Findus. Jeg synes den er helt perfekt til den aldersgruppe, da der hele tiden er små, nye historier i historien. Han blev overhovedet ikke rastløs i løbet af filmen.

Jeg har været i biffen med ham 3 gange, og Peddersen og Findus var den bedste oplevelse. 

Det er forskelligt hvor høj lyden er fra bif til bif (og fra gang til gang), så det kan jeg ikke rigtigt råde om. Min søn holdt sig for ørerne de første 5 sekunder, og derefter var der ingenting. 

Anmeld

19. oktober 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Min søn, som lige er blevet 3, var meget glad for Peddersen og Findus. Jeg synes den er helt perfekt til den aldersgruppe, da der hele tiden er små, nye historier i historien. Han blev overhovedet ikke rastløs i løbet af filmen.

Jeg har været i biffen med ham 3 gange, og Peddersen og Findus var den bedste oplevelse. 

Det er forskelligt hvor høj lyden er fra bif til bif (og fra gang til gang), så det kan jeg ikke rigtigt råde om. Min søn holdt sig for ørerne de første 5 sekunder, og derefter var der ingenting. 

Det lyder jo godt kendte han figurerne inden? Det gør min nemlig ikke, med ved ikke om det har betydning for hvor fanget de bliver  

Anmeld

19. oktober 2014

Karina84

Vi var inde og se den i torsdags med vores på 3½ (fra marts 2011), og det var hans første tur i biffen.

Vi synes den var super, og han kunne godt koncentrere sig i den 1½time filmen varede  Det var lidt højt i starten og det skulle han lige vænne sig til, men det gik hurtigt og han sagde ikke noget til det.

Anmeld

19. oktober 2014

Karina84

Anonym skriver:

Det lyder jo godt kendte han figurerne inden? Det gør min nemlig ikke, med ved ikke om det har betydning for hvor fanget de bliver  

Og kan tilføje at min søn ikke kendte til figurerne inden, men det gør han nu  Det var slet ikke noget problem 

Anmeld

19. oktober 2014

Røverdatter

Anonym skriver:

Vi var i biffen i torsdags med min 3-årige og se Peddersen og Findus. Det var bare skide hyggeligt og han synes også det var fedt. Han ku sagtens sidde (nogenlunde) stille i de knap to timer. Jeg giver af princip ikke slik til ham da jeg synes det er unødvendigt og speeder ham op. Til gengæld fik han popkorn og juice og filmen er faktisk okay synes jeg. Hvis i allerede kender til nogen af bøgerne så er den rigtig god og genkendelig i historien

Anmeld

19. oktober 2014

modesty

Anonym skriver:

Nej, han kendte ikke figurerne.

Anmeld

19. oktober 2014

Maja_4000

Min datter bliver 4 til december og har lige været inde og se den med mormor hun kendte ikke figurerne på forhånd, men synes den havde været rigtig god

Anmeld

19. oktober 2014

stm2812

Anonym skriver:

Vi var i biffen for første gang med vores datter på 3 år for 1.5 måned siden og hun hyggede sig virkelig. Vi så godt nok postmand per men tror også sagtens at pedersen og findus ville have været et hit. 

Hun elsker sin dyne så den havde vi taget med så hun rigtig kunne putte sig under den. 

Vi beroligede os med at i værste tilfælde så kunne vi jo bare gå ud med hende, men vi blev positivt overrasket

Anmeld

19. oktober 2014

majba

Anonym skriver:

Har ikke selv børn. Men er tit med mine venindes søskende inde og se film :-) 

Og når det er en børnefilm er det okay at rode lidt rundt i sædet, spørger mor om noget osv uden folk blive sure :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.