Hvordan føles bækkenløsning?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. oktober 2014

Mamacita til 2 piger

Ja, som overskriften siger... Hvordan føles bækkenløsning?! 

Har forbandet ondt når jeg sidder og går, og det føles som om det presser ned i skeden. Er kun halvvejs og det er min 2. graviditet. Men første gang red jeg til en uge før, å der var jeg stærk i mit underliv. Men denne gang har jeg ikke redet et par år. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2014

Sitrani

sessen1984 skriver:

Ja, som overskriften siger... Hvordan føles bækkenløsning?! 

Har forbandet ondt når jeg sidder og går, og det føles som om det presser ned i skeden. Er kun halvvejs og det er min 2. graviditet. Men første gang red jeg til en uge før, å der var jeg stærk i mit underliv. Men denne gang har jeg ikke redet et par år. 

Jeg har bækkenløsning. Det gør mega ondt. Hos mig gør det mest ondt når jeg går, og vender mig i sengen. Har ingen smerter hvis jeg sidder helt stille. Jeg kan på ingen måder løfte mine ben fra jorden, og smerten sidder lige oppe over ballerne og oppe over halebenet, samt ved hver balle, dybt inde.

Anmeld

19. oktober 2014

tinemus79

En ubeskriveligt smerte.  Enten over skambenet eller i ryggen nede lige over balderne.  Pas godt på dig selv så. 

Anmeld

19. oktober 2014

Nystart

Mit sidder i lænden og skambenet.... Og går i hofterne hvis jeg overanstrenge mig evt hvis jeg støvsuger, det er helt forbudt her... Det gør ondt 24/7 hos mig både når jeg sidder, står, går eller ligger....

Anmeld

19. oktober 2014

Mamacita til 2 piger

Nystart skriver:

Mit sidder i lænden og skambenet.... Og går i hofterne hvis jeg overanstrenge mig evt hvis jeg støvsuger, det er helt forbudt her... Det gør ondt 24/7 hos mig både når jeg sidder, står, går eller ligger....

Det er faktisk lige præcis det det gør ved mig. Haleben, skamben og hofter!

og det gør ondt og føles virkelig "træt" hvis man kan sige det sådan.. ��

Anmeld

19. oktober 2014

Nystart

sessen1984 skriver:

Det er faktisk lige præcis det det gør ved mig. Haleben, skamben og hofter!

og det gør ondt og føles virkelig "træt" hvis man kan sige det sådan.. ��

Så ville jeg smutte en tur forbi lægen... Han kan tjekke om det er det...Og jm kan evt hjælpe dig med at låne et glidelagen til om natten... For er det bækkenløsning bliver det desværre kun værre fra nu af...Og med kæmpe hast hvis man ikke passer på :-) 

Så indtil du bliver tjekket...ingen støvsugning, vend dig med lukkede/samlede ben og gå med små skridt 

Anmeld

19. oktober 2014

Mamacita til 2 piger

Nystart skriver:

Så ville jeg smutte en tur forbi lægen... Han kan tjekke om det er det...Og jm kan evt hjælpe dig med at låne et glidelagen til om natten... For er det bækkenløsning bliver det desværre kun værre fra nu af...Og med kæmpe hast hvis man ikke passer på :-) 

Så indtil du bliver tjekket...ingen støvsugning, vend dig med lukkede/samlede ben og gå med små skridt 

Jeg er normalt ikke pivet. Men synes sgu det bider lidt rideligt. Så vil ringe til lægen i morgen. 

Mange tak for jeres svar, skønt at man lige kan gå lidt gode råd med på vejen..  

Hvordan tjekker lægen om man har bækkenløsning? Sorry for mine spørgsmål. 

Anmeld

19. oktober 2014

Nystart

sessen1984 skriver:

Jeg er normalt ikke pivet. Men synes sgu det bider lidt rideligt. Så vil ringe til lægen i morgen. 

Mange tak for jeres svar, skønt at man lige kan gå lidt gode råd med på vejen..  

Hvordan tjekker lægen om man har bækkenløsning? Sorry for mine spørgsmål. 

Han presser blandt andet på hofterne, løfter dine ben for at se hvad og hvornår det gør ondt....

Og så vil lægen nok mærke på dit skambenet eller presse mod det når det er der smerten sidder...

Bækkenløsning er noget fanden har skabt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.