Til april har jeg været kræft fri i 2 år (jubi), hvilket betyder at vi må starte op i fertilitetsbehandling. Herhjemme er vi nød til at benytte os af IVF med min kærestes sæd og donor æg, vi er dog så beriget at min lillesøster har valgt at donorer æg til os. Så det bliver hendes æg der bliver befrugtet med min kæreste sæd og til sidst sat op i mig.
Vi har endnu ikke været igennem nogle forsøg da lægerne har anbefalet os at vente de 2 år og sagt at vi jo ikke har travlt (jeg er 24 år) og det kan de have ret i - MEN hvad nu hvis det ikke lykkeds 1,2,3,4 osv. gang? så kan jeg ikke forholde mig til at skulle vente med at gå i gang hvis jeg skal bruge, gud ved hvor lang tid på det! og lykkedes det 1 gang er det jo bare vidunderligt.
Jeg har virkelig brug for at høre fra andre der har været i samme eller liggende situation om hvor lang tid det tog (hvor mange forsøg)?
Fik i sat 1 eller 2 æg op? (har fået af vide af lægerne på fertilitets afd på Odense at hvis der er 2 æg befrugtet får jeg tilbudt at få dem sat op). Det vil jeg gerne, tænk at få to første gang - tænker jeg 
Min kæreste er ikke helt hoppet på samme "baby-tog" som mig, men tror også det er fordi han ikke helt kan forholde sig til forløbet og at det godt kan tage tid og måske laaang tid før det lykkedes. Er der nogle gode råd til hvordan jeg måske prøver at forklare ham om hvilken verden det er vi træder ind i?
De bedste hilsner
Amalie Pi 
Anmeld