Lady og vagabonden ideer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

738 visninger
10 svar
1 synes godt om
18. oktober 2014

B&J

Jeg er jo elev i Superbest og vores chef kom og spurgte os elever omkring en forside i avisen til februar ...

og jeg sad nu og her og tænkte lady og vagabonden.

kom med alle jeres ideer...

jeg har gryder/grydeskeer

oksekød

flutes

pasta

flået tomater

vin

løg

basilikum

hvidløg..

man skal nemlig lave en stor udstilling omkring de her ting også og jeg syntes det kunne være super fedt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2014

Muffin_girl

Altså sådan et slags italiensk tema ?

Anmeld

18. oktober 2014

B&J

Aalborg_Pigen skriver:

Altså sådan et slags italiensk tema ?

håber jo lidt på jeg kan få den uge hvor der er valentinsdag det kunne være super fedt eller retter den uge..

man ja fordi jeg tænker der skal sælges mere ind en ting så den bliver en bred udstilling med stor blikfang

hvor der hænger hjerter ned fra loftet og masser af lys og en køler med oksekød og masser af grønt og eller produkter i retten jeg vil prøve at sælge

Anmeld

18. oktober 2014

Frk_Louise

B&J skriver:

Jeg er jo elev i Superbest og vores chef kom og spurgte os elever omkring en forside i avisen til februar ...

og jeg sad nu og her og tænkte lady og vagabonden.

kom med alle jeres ideer...

jeg har gryder/grydeskeer

oksekød

flutes

pasta

flået tomater

vin

løg

basilikum

hvidløg..

man skal nemlig lave en stor udstilling omkring de her ting også og jeg syntes det kunne være super fedt.

Stearinlys og hundekiks 

Ej, er nok ikke helt med på hvad du mener.. Haha 

Anmeld

18. oktober 2014

B&J

Frk_Louise skriver:

Stearinlys og hundekiks 

Ej, er nok ikke helt med på hvad du mener.. Haha 

har du ikke set når du kommer ind i en butik og der er lavet store og flotte udstillinger???

sådan en skal jeg lave også skal der jo produkter vise frem som passer sammen, også håbe på at sælge en masse vare det var nu mere omkring jeg mangle nogle

Anmeld

18. oktober 2014

Muffin_girl

B&J skriver:

håber jo lidt på jeg kan få den uge hvor der er valentinsdag det kunne være super fedt eller retter den uge..

man ja fordi jeg tænker der skal sælges mere ind en ting så den bliver en bred udstilling med stor blikfang

hvor der hænger hjerter ned fra loftet og masser af lys og en køler med oksekød og masser af grønt og eller produkter i retten jeg vil prøve at sælge

Er det en del af din fagprøve? Eller bare for at prøve det ?

Anmeld

18. oktober 2014

Morgensol

Jeg tænker straks rød og hvid ternet dug. 

Anmeld

18. oktober 2014

B&J

Er det en del af din fagprøve? Eller bare for at prøve det ?

det er bare for sjov...

fordi de spurgte om vi ville have den udfordring og jaaa det vil jeg helt bestemt, jeg skal kun på mit første skole ophold på mandag ...

og har lige haft en udstilling omkring levebrød som var vores første opgaver på skolen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. oktober 2014

Frk_Louise

B&J skriver:

har du ikke set når du kommer ind i en butik og der er lavet store og flotte udstillinger???

sådan en skal jeg lave også skal der jo produkter vise frem som passer sammen, også håbe på at sælge en masse vare det var nu mere omkring jeg mangle nogle

Arh okay  Ej, så passer hundekiks nok ikke så godt ind.. Hehe..

Tror da du har husket det hele - det lyder som en fin ide at tage udgangspunkt i lady og vagabonden! Italiensk mad er da noget, de fleste kender og kan lide, så det er da garanteret et godt udgangspunkt for at få solgt nogle varer... 

Anmeld

18. oktober 2014

B&J

Morgensol skriver:

Jeg tænker straks rød og hvid ternet dug. 

ej jaaaa TAAK

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.