Andre med termin i starten af april?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2014

MissFreja

Hertz skriver:

Med min den første ku man først se det omkring uge 18, endte med at jeg tog 23 kg på men var også alt for tynd, denne her gang var jeg mere normal i bygning så håber ikk at jeg tager mere end 15 kg på. 

Har kun taget 2 kg på indtil videre.. Men nu må vi jo hvordan der ser ud om 25 uger 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2014

TrineMine86

Blev der lavet en facebook gruppe? 

Termin den 4/4 her 

Har i meldt jer ind i terminsgruppen for april 15 her på baby.dk ? 

Anmeld

8. november 2014

MissFreja

TrineMine86 skriver:

Blev der lavet en facebook gruppe? 

Termin den 4/4 her 

Har i meldt jer ind i terminsgruppen for april 15 her på baby.dk ? 

Tror faktisk ikke der blev oprettet en gruppe.. Og nej, hvor finder jeg den henne?

Anmeld

8. november 2014

got2b

MissFreja skriver:

Hej Ladies!

jeg er 15+3 i dag

Er der nogle af jer, der har nogenlunde samme termin, så kunne vi følges ad - og høre om hinandens op og nedtur og andet godt fra hjertet

jeg er sat til d.8/4-2015

knus Freja 

Jeg har D 4 April (:

Anmeld

8. november 2014

TrineMine86

MissFreja skriver:

Tror faktisk ikke der blev oprettet en gruppe.. Og nej, hvor finder jeg den henne?

Under debat finder du et billede hvor der står mødre - og terminsgrupper, her finder du april 15 gruppen ��

Anmeld

9. november 2014

gulisa

MissFreja skriver:

Hej Ladies!

jeg er 15+3 i dag

Er der nogle af jer, der har nogenlunde samme termin, så kunne vi følges ad - og høre om hinandens op og nedtur og andet godt fra hjertet

jeg er sat til d.8/4-2015

knus Freja 

Jeg har samme termin som dig d.8 april hvad skal du have jeg ved det ikke endnu men har 2 drenge nu en på 6 om en måned og den anden på 4.5

Anmeld

9. november 2014

tullemortilsnart2

ja, venter vores første barn <3 er sat til 7/4 

Anmeld

9. november 2014

Stimap

Miiiiig  har termin 3.4.15

Jeg har lige oprettet en gruppe (hemmelig) på fb... Har i lyst til at være med så send mig en PB , gerne med jeres navn - så får jeg sendt jer en anmodning og får jer ind i gruppen 

Anmeld

10. november 2014

MissFreja

gulisa skriver:

Jeg har samme termin som dig d.8 april hvad skal du have jeg ved det ikke endnu men har 2 drenge nu en på 6 om en måned og den anden på 4.5

Jeg ved det ikke endnu, jeg skal til scanning d. 19 november, så håber bebs ligger rigtigt, så vi kan få det at vide der 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.