Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hertz skriver: Med min den første ku man først se det omkring uge 18, endte med at jeg tog 23 kg på men var også alt for tynd, denne her gang var jeg mere normal i bygning så håber ikk at jeg tager mere end 15 kg på.
Med min den første ku man først se det omkring uge 18, endte med at jeg tog 23 kg på men var også alt for tynd, denne her gang var jeg mere normal i bygning så håber ikk at jeg tager mere end 15 kg på.
Har kun taget 2 kg på indtil videre.. Men nu må vi jo hvordan der ser ud om 25 uger
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Blev der lavet en facebook gruppe?
Termin den 4/4 her
Har i meldt jer ind i terminsgruppen for april 15 her på baby.dk ?
TrineMine86 skriver: Blev der lavet en facebook gruppe? Termin den 4/4 her Har i meldt jer ind i terminsgruppen for april 15 her på baby.dk ?
Tror faktisk ikke der blev oprettet en gruppe.. Og nej, hvor finder jeg den henne?
MissFreja skriver: Hej Ladies! jeg er 15+3 i dag Er der nogle af jer, der har nogenlunde samme termin, så kunne vi følges ad - og høre om hinandens op og nedtur og andet godt fra hjertet jeg er sat til d.8/4-2015 knus Freja
Hej Ladies!
jeg er 15+3 i dag
Er der nogle af jer, der har nogenlunde samme termin, så kunne vi følges ad - og høre om hinandens op og nedtur og andet godt fra hjertet
jeg er sat til d.8/4-2015
knus Freja
Jeg har D 4 April (:
MissFreja skriver: Tror faktisk ikke der blev oprettet en gruppe.. Og nej, hvor finder jeg den henne?
Under debat finder du et billede hvor der står mødre - og terminsgrupper, her finder du april 15 gruppen
Jeg har samme termin som dig d.8 april hvad skal du have jeg ved det ikke endnu men har 2 drenge nu en på 6 om en måned og den anden på 4.5
ja, venter vores første barn <3 er sat til 7/4
Miiiiig har termin 3.4.15
Jeg har lige oprettet en gruppe (hemmelig) på fb... Har i lyst til at være med så send mig en PB , gerne med jeres navn - så får jeg sendt jer en anmodning og får jer ind i gruppen
gulisa skriver: Jeg har samme termin som dig d.8 april hvad skal du have jeg ved det ikke endnu men har 2 drenge nu en på 6 om en måned og den anden på 4.5
Jeg ved det ikke endnu, jeg skal til scanning d. 19 november, så håber bebs ligger rigtigt, så vi kan få det at vide der
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128