blastocyst- kan man kræve dette /æg donation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. oktober 2014

kendergitte

Som som overskriften lyder- vil man kunne gøre krav på at ville have blastocyst ved ægdonation ????

Fordele og ulemper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2014

Carina:-)

Ja det tror jeg - er det her i DK?

Jeg kender en kvinde på 47 som fik donoræg i Rusland og hun betalte for blastodyrket æg og fik det uden prob.

Men om det samme er gældende ved behandling i DK ved jeg godt nok ikke ,men kunne forestille mig at det vel "bare" gælder om betaling

Hun blev i ovrigt gravid og fik en datter

Anmeld

18. oktober 2014

Og fordelen skulle være at det oger chancen for graviditet væsentligt

Anmeld

18. oktober 2014

kendergitte

Nu er det på off.klinik (jeg hentyder til) så ved ikke om det er noget klinikken selv bestemmer- alt efter hvor mange æg der er i forvejen osv.

Anmeld

18. oktober 2014

kendergitte skriver:

Nu er det på off.klinik (jeg hentyder til) så ved ikke om det er noget klinikken selv bestemmer- alt efter hvor mange æg der er i forvejen osv.

Åh sorry - nej det kender jeg ikke noget til

Anmeld

18. oktober 2014

modesty

kendergitte skriver:

Jeg tror at det er helt individuelt fra klinik til klinik. Nogle steder er de meget lydhøre overfor "klientens" ønsker, andre steder har de bestemte måder at gøre det på. Jeg ved heller ikke om det er alle klinikker der arbejder med blastocyst-dyrkning?

Så jeg ville ringe til klinikken og snakke med dem om det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.