5+6 og lyserødt udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

596 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. oktober 2014

Anonym trådstarter

hej piger

Jeg er gravid i uge 5+6 og oplever her til eftermiddag lyserødt udflåd. Er det noget jeg skal være bekymret for? :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2014

FruStolpe

Anonym skriver:

hej piger

Jeg er gravid i uge 5+6 og oplever her til eftermiddag lyserødt udflåd. Er det noget jeg skal være bekymret for? :/

Det er nemt at sige at du ikke skal være bekymret, for det vil du være fra nu og til du har din bebs i armene 

Men med det sagt, så har jeg i begge mine graviditeter blødt omkring uge 5-6-7 stykker. Uden at det har haft nogen betydning.

Er du super nervøs og din læge ikke vil hjælpe, så kan jeg klar anbefale at du køber en scanning så du kan sikre dig om alt er ok 

herfra

Anmeld

18. oktober 2014

Anonym trådstarter

Har haft ondt i lænden de sidste par dage, kan det have noget at sige?

Anmeld

18. oktober 2014

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Det er nemt at sige at du ikke skal være bekymret, for det vil du være fra nu og til du har din bebs i armene 

Men med det sagt, så har jeg i begge mine graviditeter blødt omkring uge 5-6-7 stykker. Uden at det har haft nogen betydning.

Er du super nervøs og din læge ikke vil hjælpe, så kan jeg klar anbefale at du køber en scanning så du kan sikre dig om alt er ok 

herfra

Tal for svar ved min første blødte jeg kraftigt i uge 9. Men man glemmer hurtigt hvordan det er at

være gravid :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.