Ingen æl, mens eller graviditet !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. oktober 2014

Anonym trådstarter

Åndssvage lorte krop
Er på dag 31 og har siden dag 16 testet hver dag for æl som stadig ikke er dukket op, og ifølge de nye smarte teste har den været på vej i over 1 uge nu ingen tegn på mens og negativ graviditetstest. Kunne jeg ikke bare få en normal krop, så man ikke render konstant i uvished og med pco gener hold kæft det er ufedt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Åndssvage lorte krop
Er på dag 31 og har siden dag 16 testet hver dag for æl som stadig ikke er dukket op, og ifølge de nye smarte teste har den været på vej i over 1 uge nu ingen tegn på mens og negativ graviditetstest. Kunne jeg ikke bare få en normal krop, så man ikke render konstant i uvished og med pco gener hold kæft det er ufedt

Har du PCO?

Anmeld

18. oktober 2014

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Åndssvage lorte krop

Velkommen i klubben min cyklus svinger også som.vinden blæser, dog var jeg heldig denne gang, cyklus var "kun" 42 dage. Dog stadig ingen spire 

Anmeld

18. oktober 2014

Anonym trådstarter

ønskemor skriver:

Velkommen i klubben min cyklus svinger også som.vinden blæser, dog var jeg heldig denne gang, cyklus var "kun" 42 dage. Dog stadig ingen spire 

Øv øv hvor trels, havde håbet for jer. Du ved hvem jeg er, og har stadig blinkende smiley og haft over 1 uge  

Anmeld

18. oktober 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Har du PCO?

Ja men har tidligere fint kunne påvise æl med de digitale teste, men frygter min cyklus er blevet længere

Anmeld

19. oktober 2014

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Øv øv hvor trels, havde håbet for jer. Du ved hvem jeg er, og har stadig blinkende smiley og haft over 1 uge  

Åh øv hvor træls når du lige havde sat håbet op pga den test der :/ 

Anmeld

19. oktober 2014

Anonym trådstarter

ønskemor skriver:

Åh øv hvor træls når du lige havde sat håbet op pga den test der :/ 

Ja, men tror måske jeg ingen æl har denne måned, ellers bliver min cyklus ret lang 

Anmeld

19. oktober 2014

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Ja, men tror måske jeg ingen æl har denne måned, ellers bliver min cyklus ret lang 

Hvordan plejer dine cyklus at være? Ja det er øv

Anmeld

19. oktober 2014

LilleSpir

Jeg har også haft mine tvivl om de der nye smarte æl-tests. Jeg testede og testede og intet skete + jeg har en meget ustabil cyklus. Men idag, da jeg slet ikke forventede det, var den positiv. Så det kan lade sig gøre med dem :-) 

Håber for dig at de snart er positive 

Anmeld

19. oktober 2014

Lykkelig Omstændigheder <3

Første barn? :-) 

jeg vil bare gerne komme med en lille oplysning :-) 

Har svære pco og er 28 år. Blev gravid efter at have prøvet i 2 måneder uden menstruation

Du skal nok få din baby  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.