Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kan valmed vise falsk positiv? Er nærmest i tvivl om det kan passe selvom jeg godt kan se den er flot positiv.
vi har nemlig forsøgt i 1,5 år, kan ikke forstå det.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Kan valmed vise falsk positiv? Er nærmest i tvivl om det kan passe selvom jeg godt kan se den er flot positiv. vi har nemlig forsøgt i 1,5 år, kan ikke forstå det.
Det tror jeg bestemt ikke de kan Så hvis den er positivt, vil jeg sige forsigtigt tillykke
Og billede
Anna2706 skriver: Det tror jeg bestemt ikke de kan Så hvis den er positivt, vil jeg sige forsigtigt tillykke
Hvor vildt!
Tak
Anonym skriver: Og billede
Den er så meget positivt! Tillykke!
Anna2706 skriver: Den er så meget positivt! Tillykke!
Tak det er sket ikke til at forstå, har lyst til at fortælle det til hele verden!
Den der er hvertfald IKKE flask
du er klart gravid og kæmpe stort tillykke
Hvis testen er aflæst inde for tid, så er 2 streger 2 streger.. Dog kan det ved alle test ske det at de efter tid, afgiver noget restfarve der hvor teststregen skal være..
Og stort tillykke med graviditeten!
Rinepigen skriver: Den der er hvertfald IKKE flask du er klart gravid og kæmpe stort tillykke
Tak ryster nærmest, vi troede jo efterhånden ikke at det kunne lade sig gøre. Selvom vi har en i forvejen.
Hvis testen er aflæst inde for tid, så er 2 streger 2 streger.. Dog kan det ved alle test ske det at de efter tid, afgiver noget restfarve der hvor teststregen skal være.. Og stort tillykke med graviditeten!
På billedet er der gået 1-2 min. Men kunne næsten se stregen med det samme. Og har endda lige drukket to store glas vand.
og tak det så vildt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128