Hvordan kan det være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

261 visninger
3 svar
1 synes godt om
17. oktober 2014

LJMNA

Jeg har i dag testet (alt for tideligt) nå men symptomerne er der, og testen syns jeg måske egentlig ogs er der!? 

Men syns det er vildt så stor forskel på testene når nu de begge er fra i dag, er det "normalt"? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2014

WilliamDSTN

LJMNA skriver:

Jeg har i dag testet (alt for tideligt) nå men symptomerne er der, og testen syns jeg måske egentlig ogs er der!? 

Men syns det er vildt så stor forskel på testene når nu de begge er fra i dag, er det "normalt"? 

Ved ikk lige hvorfor der er forskel på dem men der er da streg på dem begge

så du må være gravid 

Anmeld

17. oktober 2014

Holbæktrunten

LJMNA skriver:

Ja, det er helt normalt. Kommer an på hvor koncentreret urinen har været når du har testet. 

Desuden siger min erfaring som testnarkoman mig, at der kan være en lillebitte forskel i testene, selvom man tester med urin fra samme glas. Og at testen som regel bliver tydeligere når den tørrer ��

tillykke med spiret ❤️

Anmeld

17. oktober 2014

LJMNA

Tak for svar

det bliver spændene at se de næste par dage, det er helt vildt at der allerede er streger for er kun 2+5 (og ja kender godt risikoen ved at teste så tideligt)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.