To arrangementer på én dag med 3-årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

992 visninger
11 svar
16 synes godt om
17. oktober 2014

modesty

Hejsa,

vores søn er inviteret til fødselsdag hos en dreng i børnehaven fra kl. 11-14 samme søndag som vi selv holder et græskar-arrangement for en håndfuld af sønnens venner (ikke fra børnehaven). Dette arrangement ligger fra kl. 15-17. Han vil have mulighed for at sidde foran fjerneren og geare helt ned fra 14-15. Tror I at vores søn kan "klare" begge arrangementer på én dag? Jeg ved godt at det er forskelligt fra barn til barn, men det vil alligevel være rart med lidt input.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2014

LLT.

modesty skriver:

Hejsa,

vores søn er inviteret til fødselsdag hos en dreng i børnehaven fra kl. 11-14 samme søndag som vi selv holder et græskar-arrangement for en håndfuld af sønnens venner (ikke fra børnehaven). Dette arrangement ligger fra kl. 15-17. Han vil have mulighed for at sidde foran fjerneren og geare helt ned fra 14-15. Tror I at vores søn kan "klare" begge arrangementer på én dag? Jeg ved godt at det er forskelligt fra barn til barn, men det vil alligevel være rart med lidt input.

Ville min datter i den alder godt kunne klare, dog mod at der så ikke sket noget de næste par dage

Anmeld

17. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det jo svært at svare på min egen dreng har stadig brug for en lur de fleste dage, så han ville blive totalt overtræt under arrangement 2, og ikke være særlig hyggelig at omgåes der 

Anmeld

17. oktober 2014

majba

modesty skriver:

Hejsa,

Jeg ville nok hente ham en halv time før til fødselsdagen. Og når den sidste aktivitet er hjemme ved jer, så er han jo i sin normale base kender alt og reglerne derhjemme, så bruger han ikke så mange kræfter som hvis i var ude :-)

Anmeld

17. oktober 2014

Mom

Profilbillede for Mom

Jeg tænker at det er for meget. Til en børnefødselsdag er der jo gerne knald på og godt med larm, også tror jeg ikke at en time er nok til at geare ned..

Anmeld

17. oktober 2014

Ciss

Jeg tror, det ville have været lidt for meget for mine på den alder. En børnefødselsdag på to timer har været ganske perfekt for dem på den tid, så når det første arrangement er på tre timer, og der så kun er en times pause før det næste, tror jeg, det ville være blevet lidt meget på en dag.

Jeg tror, jeg ville have valgt en løsning, hvor han kom i den første fødselsdag men blev hentet lidt tidlig, så han fik tid til en lidt længere pause og måske ikke er helt udkørt, før arrangement nr to starter.

Anmeld

17. oktober 2014

Bshizzle

Jeg tror ikke min søn på 3 år ville kunne holde til det, uden en lur imellem 

Jeg tænker osse lidt... Kunne du ikke hente ham evt 45 min før fødselsdagen slutter, og få ham til at sove inden næste besøg? 

Min søn blir en del sur hvis han ikke får hans lur om eftermiddagen. 

Anmeld

17. oktober 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Min dreng (også 3 år) får stadig middagslur så det ville klart være for meget for ham 

Anmeld

17. oktober 2014

modesty

Tak for svar, alle.  Min søn sover ikke længere middagslur, så det bliver ikke et problem. Og vi vil være til stede hele tiden til den første fødselsdag, så der er en tryg base.

Men jeg kan sagtens se pointen med at der er for kort tid mellem de to arrangementer.

Jeg tror at vi kører med modellen at være til fødselsdagen fra 11-13 og så have to timers pause før vores eget arrangement.

Anmeld

17. oktober 2014

Nadia&Daniel

modesty skriver:

Hejsa,

Tænker lidt - når nu det andet er hjemme i vante opgivelser, tror jeg godt Laura ville kunne klare det (hun bliver 4 år her slut okt.)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.