Æl test - for sent? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. oktober 2014

MaleneS91

Skrev for lidt siden om at jeg har en meget uregelmæssig mens og ville prøve og teste æl teste efter næste mens..

Min mens kom d. 02 okt og varede en uge, kan jeg starte på æl teste fra imorgen eller er det for sent nu? Og hver eller hver anden dag?

Min cyklus vare mellem 35-70 dage ca..

- Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2014

Rockertand

MaleneS91 skriver:

Skrev for lidt siden om at jeg har en meget uregelmæssig mens og ville prøve og teste æl teste efter næste mens..

Min mens kom d. 02 okt og varede en uge, kan jeg starte på æl teste fra imorgen eller er det for sent nu? Og hver eller hver anden dag?

Min cyklus vare mellem 35-70 dage ca..

- Malene

Du skal lede efter ægløsning ca. 12-16 dage før forventet mens, så hvis din cyklus er 35 dage, skal du lede omkring 19. cyklusdag og frem, og du må være på 14. dagen i dag? Så du kan godt forsøge, men håber, at du har købt mange

Anmeld

22. oktober 2014

MaleneS91

Rockertand skriver:

Du skal lede efter ægløsning ca. 12-16 dage før forventet mens, så hvis din cyklus er 35 dage, skal du lede omkring 19. cyklusdag og frem, og du må være på 14. dagen i dag? Så du kan godt forsøge, men håber, at du har købt mange

Har først fået teste købt idag?

Er det for sent?

Anmeld

22. oktober 2014

Købmagerkonen

MaleneS91 skriver:

Har først fået teste købt idag?

Er det for sent?

Jeg havde også meget uregelmæssige (og lange) cyklusser, og jeg begyndte ofte at teste omkring dag 16 - nogle gange gik der så 14 dage før jeg fik min ÆL, så jeg havde en ordentlig bunke test liggende

Jeg synes da bare du skal begynde at teste - det er ikke til at vide om det er for sent, når du har uregelmæssige cyklusser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.