Når trusserne bliver våde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.966 visninger
14 svar
9 synes godt om
16. oktober 2014

maak

Sidder og spiser aftensmad, pludselig får jeg følelse af at være utæt, og tænker med det samme "jeg bløder!!!". Løber ud på toilettet og finder mine trusser helt våde af en form for tyndt udflåd??? 

Hvad sker der? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Hvor langt er du henne?

Hvis det er sent i graviditeten kan det være vandet der er gået...

Hvis du føler det siver ud så ville jeg uanset hvad kontakte FG for en sikkerheds skyld...

Anmeld

16. oktober 2014

maak

Wampires skriver:

Hvor langt er du henne?

Hvis det er sent i graviditeten kan det være vandet der er gået...

Hvis du føler det siver ud så ville jeg uanset hvad kontakte FG for en sikkerheds skyld...

Jeg er kun 10+1  Hvis jeg stadig er gravid!

Jeg tror jeg ringer til lægen imorgen tidlig, selvom der jo ikke er ret meget at gøre tænker jeg 

Anmeld

16. oktober 2014

DortheL

maak skriver:

Jeg er kun 10+1  Hvis jeg stadig er gravid!

Jeg tror jeg ringer til lægen imorgen tidlig, selvom der jo ikke er ret meget at gøre tænker jeg 

Kan det ikke bare være tyndt udflåd? Det synes jeg i hvert fald jeg har en del af. Er dog kun 6+4. 

Anmeld

16. oktober 2014

Frk.S

Mit bud vil være at det da bare er hvad du skriver..... udflåd. Du kan godt få øget udflåd og det kan ændre karakter når du er gravid.

Anmeld

16. oktober 2014

maak

Okay, det er jeg glad for at høre, meget!! Synes bare det var lidt voldsomt at der kom så meget 

Anmeld

16. oktober 2014

Savannah

Ro på, det er sikkert bare udflåd. Kroppen ændrer sig jo helt vildt når man er gravid, det betyder ikke at der er noget galt Din baby har det garanteret fint

Anmeld

16. oktober 2014

SandraXOXO

maak skriver:

Okay, det er jeg glad for at høre, meget!! Synes bare det var lidt voldsomt at der kom så meget 

Det 'led' jeg også af hele graviditeten. Var nødt til at gå med trusseindlæg for ellers blev mine trusser og bukser våde. Men lægen sagde dog det var helt normalt og en af de skønne ting ved at være gravid ;-) 

Anmeld

16. oktober 2014

maak

Savannah skriver:

Ro på, det er sikkert bare udflåd. Kroppen ændrer sig jo helt vildt når man er gravid, det betyder ikke at der er noget galt Din baby har det garanteret fint

Tak !

Anmeld

16. oktober 2014

*CKB*

maak skriver:

Sidder og spiser aftensmad, pludselig får jeg følelse af at være utæt, og tænker med det samme "jeg bløder!!!". Løber ud på toilettet og finder mine trusser helt våde af en form for tyndt udflåd??? 

Hvad sker der? 

Jeg er 6+0, og har også øget udflåd.

Jeg har læst det er meget normalt, men har præcis samme panikreaktion som dig hver gang. 

Heldigvis er du snart ovre de 12 uger.. Jeg synes der er skræmmendelænge til! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.