Voldsomme smerter ved ægløsning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
3 svar
3 synes godt om
16. oktober 2014

A. N. Onymsen

En ting er at det er hårdt at være gravid, men det er dæleme også hårdt at prøve at blive gravid! 

For pokker hvor har jeg bare vanvittig ondt ved æl ! 

Nu nu har jeg taget lidt panodil, og håber på at det ikke påvirker mit lile guldæg  

pyyyh! Godt det snart er ovre! Og forhåbentlig nogen lidt gladere smerter fremover  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2014

A. N. Onymsen

Gode råd søges iøvrigt

Anmeld

16. oktober 2014

Risse

Jeg kan love dig for at det også kan mærkes herhjemme! Forrige ægløsning spændte det så meget at jeg gik helt tosset!

Jeg har ikke så meget råd at give dig, andet end at byde det velkommen. Jeg har dog lært at bide smerterne i mig, med tankerne om at de er lig med håb, kærlighed og forventningens glæde

til dig og så for at det lykkes denne gang så du ikke skal gennemgå flere lige foreløbig

Anmeld

16. oktober 2014

A. N. Onymsen

Risse skriver:

Jeg kan love dig for at det også kan mærkes herhjemme! Forrige ægløsning spændte det så meget at jeg gik helt tosset!

Jeg har ikke så meget råd at give dig, andet end at byde det velkommen. Jeg har dog lært at bide smerterne i mig, med tankerne om at de er lig med håb, kærlighed og forventningens glæde

til dig og så for at det lykkes denne gang så du ikke skal gennemgå flere lige foreløbig

Hvor er det godt skrevet. 1000 tak !! 

Ja det må dæleme godt gå hurtigt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.