Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har taget en test i dag kl 14.10 .
Er i tvivl om den er positive.
Vil i hjælpe mig?
Er anonym, da jeg familie og venner der er på siden.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Har taget en test i dag kl 14.10 . Er i tvivl om den er positive. Vil i hjælpe mig? Er anonym, da jeg familie og venner der er på siden.
den skal være lige så mørk eller mørkere
Den kan nærmest ikke være mere negativ. Har du ikke læst indlægssedlen?
Biniek skriver: den skal være lige så mørk eller mørkere
Okay, men det er på vej der hen af eller hvad?
modesty skriver: Den kan nærmest ikke være mere negativ. Har du ikke læst indlægssedlen?
Jo men blev alligevel i tvivl da det er første gang
Anonym skriver: Jo men blev alligevel i tvivl da det er første gang
Begge streger skal være lige tydelige før den er positiv. Jeg har dog aldrig kunnet få en HELT lige så tydelig teststreg, men den skal i hvert fald være meget tæt på.
modesty skriver: Begge streger skal være lige tydelige før den er positiv. Jeg har dog aldrig kunnet få en HELT lige så tydelig teststreg, men den skal i hvert fald være meget tæt på.
Okay tak
Ud fra testen går der nok en 3-4 dage endnu, men som de andre siger, den er først positiv når begge streger er lige tydlige eller test stregen er tydligere end kontrollen
kan jeg godt forså
det var jeg også
L-Mortil2 skriver: Ud fra testen går der nok en 3-4 dage endnu, men som de andre siger, den er først positiv når begge streger er lige tydlige eller test stregen er tydligere end kontrollen
Okay, har bestemt mig for ikke at gå amok med dem, da jeg ikke vil stresse kroppen. Kun en gang i mellem vil jeg bruge dem.
Ej føler mig helt pinlig berørt når i kommer med alle svar, føler mig du over ikke at kunne se det Sorry piger virkelig meget Sorry
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128