uge 11 og har tabt et kilo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
5 svar
5 synes godt om
16. oktober 2014

Another Chance

Jeg blev så nervøs da jeg til første lægebesøg fik at vide pga min vægt så havde jeg risiko for at udvikle graviditets sukkersyge og både for mit barn og jeg selv så vil jeg jo gøre alt for at undgå det, så jeg spurgte mig til råds ved min helsekost og blev anbefalet at gå på lchf kosten, en diæt med meget fedt... dejligt kost hvis i spørger mig.

Det eneste jeg har fjernet fra min kost er faktisk slik og sodavand, spiste alligevel ikke så meget stivelse i forvejen. 

Da jeg blev gravid vejede jeg 79,6 og nu i uge 11 har jeg smidt et kilo... skal jeg være bekymret? 

Har overhovedet ikke haft kvalme eller noget under de 10+4 uger, men bryst spændinger og træthed er der så absolut

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2014

qwaszx

Another Chance skriver:

Jeg blev så nervøs da jeg til første lægebesøg fik at vide pga min vægt så havde jeg risiko for at udvikle graviditets sukkersyge og både for mit barn og jeg selv så vil jeg jo gøre alt for at undgå det, så jeg spurgte mig til råds ved min helsekost og blev anbefalet at gå på lchf kosten, en diæt med meget fedt... dejligt kost hvis i spørger mig.

Det eneste jeg har fjernet fra min kost er faktisk slik og sodavand, spiste alligevel ikke så meget stivelse i forvejen. 

Da jeg blev gravid vejede jeg 79,6 og nu i uge 11 har jeg smidt et kilo... skal jeg være bekymret? 

Har overhovedet ikke haft kvalme eller noget under de 10+4 uger, men bryst spændinger og træthed er der så absolut

Jeg startede med at smide 8 kg.

Og jeg har en glad pige på 1 år nu.

Anmeld

16. oktober 2014

WilliamDSTN

Another Chance skriver:

Jeg er i uge 23 nu og har ikk taget noget på endnu har derimod smidt et par kilo min søn har det fint inde i maven og vokser som han skal, så tror ikk du behøver at være nervøs.

Anmeld

16. oktober 2014

Another Chance

Åh så er jeg ikke nervøs mere, var bange for om der var noget helt galt 

Anmeld

16. oktober 2014

WilliamDSTN

Another Chance skriver:

Åh så er jeg ikke nervøs mere, var bange for om der var noget helt galt 

De siger han vokser helt som han skal og de er glade for jeg taber mig så de ikk skal bekymre sig om diabetes og sådan  

Anmeld

16. oktober 2014

Clisolka

Another Chance skriver:

Jeg synes bestemt ikke du skal bekymre dig, når det kun er et kg du har tabt - bare vent, kg skal nok komme på til slut i graviditeten 

Jeg tog selv 23 kg i min første graviditet - og den anden graviditet tog jeg maks 7 kg på, hvor jeg indimellem havde tabt op til 4 kg igennem graviditeten, men det var ok, for jeg var overvægtig i forvejen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.