Mug i madkasse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.270 visninger
6 svar
5 synes godt om
16. oktober 2014

Alexander&Lærke

Åh min kære mand har puttet vores datters madkasse ned i opvaskebaljen under bordet, han har bare glemt at tømme den inden. Så da jeg finder den her til morgen da jeg skal bruge baljen. Er den fuld af mug  , der var en del rester i rugbrød, bolle og agurk. Alt var der mug på. 

Det er ret ærgerlig da det er en fin metal kasse fra sødal med ugler på, hun er ret glad for den... 

Men kan den bruges når den har været så fuld af mug og skimmel? 

Havde det været en plastik fra Føtex til 30,- havde jeg bare smidt den ud, men kan næsten ikke nænne det med denne. 

Hvad siger i? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2014

Bshizzle

Altså... Den skal vel bare vaskes godt og grundigt igennem  ? 

Anmeld

16. oktober 2014

MysteriousAngel

Alexander&Lærke skriver:

Åh min kære mand har puttet vores datters madkasse ned i opvaskebaljen under bordet, han har bare glemt at tømme den inden. Så da jeg finder den her til morgen da jeg skal bruge baljen. Er den fuld af mug  , der var en del rester i rugbrød, bolle og agurk. Alt var der mug på. 

Det er ret ærgerlig da det er en fin metal kasse fra sødal med ugler på, hun er ret glad for den... 

Men kan den bruges når den har været så fuld af mug og skimmel? 

Havde det været en plastik fra Føtex til 30,- havde jeg bare smidt den ud, men kan næsten ikke nænne det med denne. 

Hvad siger i? 

Ork ja. Du vasker den da bare.  Hvis jeg skulle smide alle de madkasser ud som ungerne kom hjem med når de havde glemt dem i deres tasker ville jeg være fattig. 

Anmeld

16. oktober 2014

Alexander&Lærke

Vil det være nok, sidder der ikke stadig sporre i. Ved ikke om den kan tåle opvaskemaskinen, ellers var det også en mulighed... 

Anmeld

16. oktober 2014

MysteriousAngel

Alexander&Lærke skriver:

Vil det være nok, sidder der ikke stadig sporre i. Ved ikke om den kan tåle opvaskemaskinen, ellers var det også en mulighed... 

En slat eddike efterfølgende. 

Anmeld

16. oktober 2014

Soffy27

Tænker at hvis man vasker den godt og grundigt af, og så lige giver den en gang rodalon så burde svampespore være dræbt.. Rodalon burde ikke give misfarvninger 

Anmeld

16. oktober 2014

L-Mortil3

Når de har været mugne her får de en god gang vask og så en afspritning!! Ingen syge børn her pga madkasser i hvert fald haha 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.