Muligvis dødt, muligvis ikke?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.206 visninger
9 svar
7 synes godt om
16. oktober 2014

KatrineB

åh det er forfærdeligt at gå i den her uvished! 

Jeg var på hospitalet i går hvor jeg i følge sidste mensturation var 6+2, men lægen sagde at hun kunne se et foster, men det er i hvertfald ikke 6+2. Så jeg fik taget en blodprøve og skal så have en igen i morgen og så får jeg forhåbentlig svar i morgen aften. 

Der er ret meget der tyder på jeg bare ikke er så langt henne, da jeg efter min mens startede på piller og derefter så smed dem efter 5 døgn - det kan jo så have rykket det hele. 

Jeg tør bare dårligt håbe. Jeg vil så gerne have det ud af hoved og fokusere på noget andet, men samtidig er det det eneste der kører i hoved? 

Andre der har oplevet at de ikke var så langt henne som først antaget? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2014

Pinkypie

Jeg blev af lægen skønnet at være imellem 7-8 uger henne, men da jeg så blev sendt videre tiæ gynækolog( og senere hen hospitalet pga.jeg sku af personlige årsager have en  Abort) scannet til kun at være ca.6 uger henne..

Så jo det kan sagtens være sådan

Tillykke med graviditeten !

Anmeld

16. oktober 2014

KatrineB

Pinkypie skriver:

Jeg blev af lægen skønnet at være imellem 7-8 uger henne, men da jeg så blev sendt videre tiæ gynækolog( og senere hen hospitalet pga.jeg sku af personlige årsager have en  Abort) scannet til kun at være ca.6 uger henne..

Så jo det kan sagtens være sådan

Tillykke med graviditeten !

Tak. Åh jeg håber bare den graviditet stadig er der! 

Jeg har før fået en abort hvor det dog var lige omvendt - jeg var meget længere henne end først antaget. 

Anmeld

16. oktober 2014

PB2013

Tillykke med graviditeten..  

Det er helt normalt at blive skubbet frem eller tilbage. Den første scanning i uge 8, blev jeg sat tilbage til uge 7. Da jeg så kom til NF blev jeg sat 3 dage frem. Når man er så tidligt i graviditeten så skal de kun måle 0,1 mm forkert for at det kan ændre terminen med flere dage. Så  for at alt er som det skal være.

Anmeld

16. oktober 2014

KatrineB

PB2013 skriver:

Tillykke med graviditeten..  

Det er helt normalt at blive skubbet frem eller tilbage. Den første scanning i uge 8, blev jeg sat tilbage til uge 7. Da jeg så kom til NF blev jeg sat 3 dage frem. Når man er så tidligt i graviditeten så skal de kun måle 0,1 mm forkert for at det kan ændre terminen med flere dage. Så  for at alt er som det skal være.

Mange tak! 

Det giver lidt håb at andre har været i samme båd :-) 

Anmeld

16. oktober 2014

lillespir26

Jeg blev rykket 14 dage tilbage ved første scanning 

Anmeld

16. oktober 2014

KatrineB

lillespir24 skriver:

Jeg blev rykket 14 dage tilbage ved første scanning 

Hold da op! Det var da et godt stykke. Men det må også være deromkring med mig hvis det er det, for der var ikke noget hjerteblink. 

Anmeld

17. oktober 2014

KatrineB

Puha mine tal steg heldigvis rigtig fint, så nu har jeg fået tid til en scanning så der kan komme dato på :-) 

Anmeld

22. oktober 2014

Cecilie6700

Det kan være rigtig svært sådan noget. 

Jeg var inde og blive skannet akut pga. smerter og troede at jeg var 6+ ud fra beregning. 

Da jeg kommer derind er der kun en blommesæk, og jeg tror straks at det er gået til grunde eller lign. 

En uge efter med 2 * blodprøver kommer jeg ind til skanning og forventer jeg skal til udskrabning mm. 

Der finder de det fineste lille prik med hjerteblink. 

Åbenbart havde min ægløsning i den omgang kommet 3-4 uger senere end normalt.

Nogengange kan der ske små mirakler

Held og lykke  

Anmeld

27. oktober 2014

KatrineB

Cecilie6700 skriver:

Det kan være rigtig svært sådan noget. 

Jeg var inde og blive skannet akut pga. smerter og troede at jeg var 6+ ud fra beregning. 

Da jeg kommer derind er der kun en blommesæk, og jeg tror straks at det er gået til grunde eller lign. 

En uge efter med 2 * blodprøver kommer jeg ind til skanning og forventer jeg skal til udskrabning mm. 

Der finder de det fineste lille prik med hjerteblink. 

Åbenbart havde min ægløsning i den omgang kommet 3-4 uger senere end normalt.

Nogengange kan der ske små mirakler

Held og lykke  

Hvor fantastisk! 

Jeg har fået taget 2 blodprøver med positiv fremgang. Har været til 2 scanninger hvor sækken var vokset, men intet blink. 

Får så svar på onsdag om der stadig er fremgang i 3. Blodprøve og ser en scanning igen der. Så jeg krydser fingre! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.