Skomærke til lille fod, med høj vrist...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
4 svar
3 synes godt om
16. oktober 2014

Troldemommi

Jeg står og skal ud og købe vinterstøvler til Daniel, han bruger str 20/21 men han har en høj vrist, det har jeg ingen erfaring med, så jeg tænkte om i kender gode mærker af børnesko hvor sådan en fod passer i.

Andre der har småbørn med høj vrist, er det svært at finde fodtøj der passer? Jeg vil helst ikke bestille støvlerne online.

prisen er ligemeget, bare støvlen er varm og tør

Monica 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2014

Clisolka

Jeg følger lige med her - det er det samme med Oliver 

Anmeld

16. oktober 2014

B&J

nu ved jeg ikke med små fødder

men når jeg køber sko køber jeg en alm sko og en sål med en høj vrist i...

men prøv lige at søg på google der kommer en masse små børene sko rem når man skriver

høj vrist børnesko...

Anmeld

16. oktober 2014

Christine

Troldemommi skriver:

Jeg står og skal ud og købe vinterstøvler til Daniel, han bruger str 20/21 men han har en høj vrist, det har jeg ingen erfaring med, så jeg tænkte om i kender gode mærker af børnesko hvor sådan en fod passer i.

Andre der har småbørn med høj vrist, er det svært at finde fodtøj der passer? Jeg vil helst ikke bestille støvlerne online.

prisen er ligemeget, bare støvlen er varm og tør

Monica 

Jeg ved ikke om mine ligefrem har høj vrist, men de har i hvert fald ikke lav vrist. Her er Ecco som regel et hit. Synes også de for det meste er gode til at hjælpe i Eccobutikkerne.

Anmeld

16. oktober 2014

Sujan

Min datter har små fødder og lidt høj vrist (ikke meget) men har været rigtig glade for sko fra superfit... Lige meget hvor mange andre mærker vi prøver er det altid superfit der sidder bedst på hendes fødder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.