Min dejlige moster!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
3 svar
13 synes godt om
15. oktober 2014

Anonym trådstarter

Ja min moster er bare et helt fantastisk og gavmildt menneske, ja hun er!

her den anden dag, fik jeg en SMS fra hende om ikke vi lige kunne have lyst til at låne deres sommerhus et par dage her i ferien? Så i dag er vi taget i sommerhus og kommer først hjem igen på lørdag. 

Det er bare så hyggeligt og betyder så meget for ungerne. Min moster og onkel vil ikke have noget for det, men vil laver nok en lille overraskelse til dem alligevel!!

men ih hvor er vi taknemlige, og hvor er min moster ( og onkel ) bare nogle dejlige mennesker!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2014

Bshizzle

Hyggeligt og gavmildt af dem 

Vi har osse lige været 1 uge i Svigerfar's sommerhus hvor ungerne hyggede SÅ mange timer i poolen 

Anmeld

16. oktober 2014

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Hyggeligt og gavmildt af dem 

Vi har osse lige været 1 uge i Svigerfar's sommerhus hvor ungerne hyggede SÅ mange timer i poolen 

Det her sommerhus er rigtig hyggelig og retro, med rød bordplade og træ på væggene, ingen pool eller noget, men der er kun 5 min til det vilde vesterhav, så vi har taget flyverdragter med, så ungerne ka blive blæst igennem.

vi ska til Thyborøn og klappe hajer og krapper. Det bliver så godt! 

Anmeld

16. oktober 2014

Troldemommi

Anonym skriver:

Ja min moster er bare et helt fantastisk og gavmildt menneske, ja hun er!

her den anden dag, fik jeg en SMS fra hende om ikke vi lige kunne have lyst til at låne deres sommerhus et par dage her i ferien? Så i dag er vi taget i sommerhus og kommer først hjem igen på lørdag. 

Det er bare så hyggeligt og betyder så meget for ungerne. Min moster og onkel vil ikke have noget for det, men vil laver nok en lille overraskelse til dem alligevel!!

men ih hvor er vi taknemlige, og hvor er min moster ( og onkel ) bare nogle dejlige mennesker!

Rigtig god ferie, jeg eelllllsker vesterhavet 

Monica 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.