Lille update fra mig og graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
5 svar
13 synes godt om
15. oktober 2014

Købmagerkonen

I sidste uge skrev jeg indlægget "Endelig positiv! ... med et meget stort MEN!" og jeg har nu være til gynækolog igen. Han sagde heldigvis det samme som flere af jer, nemlig at det, der lignede forestående menstruation, var tegn på en tidlig graviditet.

Jeg er altså gravid! ... og han fandt en fin lille forstersæk der sad helt som den skulle Så nu skal jeg derop igen til ny scanning om et par uger for at sikre at fostret udvikler sig som det skal... Der er jo stadig meget der kan gå galt, og jeg er så bange for at abortere igen, da det har taget mig et år at blive gravid igen.

Jeg håber af hele mit hjerte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2014

Babydrøm

FruOlsen skriver:

I sidste uge skrev jeg indlægget "Endelig positiv! ... med et meget stort MEN!" og jeg har nu være til gynækolog igen. Han sagde heldigvis det samme som flere af jer, nemlig at det, der lignede forestående menstruation, var tegn på en tidlig graviditet.

Jeg er altså gravid! ... og han fandt en fin lille forstersæk der sad helt som den skulle Så nu skal jeg derop igen til ny scanning om et par uger for at sikre at fostret udvikler sig som det skal... Der er jo stadig meget der kan gå galt, og jeg er så bange for at abortere igen, da det har taget mig et år at blive gravid igen.

Jeg håber af hele mit hjerte

Stort tillykke

og håber alt går godt 

Anmeld

15. oktober 2014

Købmagerkonen

Babydrøm skriver:

Stort tillykke

og håber alt går godt 

Tusind tak Jeg håber også du snart har heldet med dig

Anmeld

15. oktober 2014

jlp90

Jeg har haft en missed abort i uge 12 og det tog mig også er år at blive gravid igen men nu har jeg snart en datter på 4,5 år. Jeg var meget nervøs under den graviditet men går det galt kan man intet gøre. Slap af og prøv at nyde det. Jeg har også en datter på 8 mdr og det var en meget mindre nervøs graviditet. 

Anmeld

15. oktober 2014

Købmagerkonen

jlp90 skriver:

Jeg har haft en missed abort i uge 12 og det tog mig også er år at blive gravid igen men nu har jeg snart en datter på 4,5 år. Jeg var meget nervøs under den graviditet men går det galt kan man intet gøre. Slap af og prøv at nyde det. Jeg har også en datter på 8 mdr og det var en meget mindre nervøs graviditet. 

Tusind tak, det er dejligt at høre det lykkedes for dig

Jeg forsøger at nyde det, men tror først jeg får mere ro på efter næste scanning hvor der forhåbentlig er hjerteblink...

Anmeld

15. oktober 2014

Babydrøm

FruOlsen skriver:

Tusind tak Jeg håber også du snart har heldet med dig

Tusind tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.