Yes!! jeg er gravid..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2014

*CKB*

Nadia&Daniel skriver:

Tillykke  havde samme følelse - med hensyn til vandrejournalen 

Tak 

Ja, man kigger lige en ekstra gang, og så en gang mere  Det er jo slet ikk til at forstå. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2014

Heidi.R.

*CKB* skriver:

Så kom dagen, hvor jeg skulle til læge.. Det var vidst på tide, efter 6 positive g-tests! 

Sør'me om det ikk passede..  Jeg er gravid, og vi venter vores guldklump omkring 16-18/6-15. Et sommerbarn som ønsket.  Så jeg må være ca. 4+6 i dag.

Hvor er det fantastisk! 

Det er stadig ikke gået helt op for os.. Men nu er der skrevet vandrejournal som bevis. 

Blev lige nød til at dele min begejstring! 

Hey feeedt, godt for dig/jer.... tillykke 

Ja jeg var jo ved lægen i fredags, men desvære negativ, så nu venter jeg bare på jeg kan ta en g-test herhjemme på fredag, håber på det, men tror det efterhånden ikke mere, hvis den er negativ, ska jeg så komme til lægen i næste uge og få taget sådan en g-blodprøve. så må vi se....  og har slet ikk fået mit mens endnu, havde jo kun det lidt brune i sidste uge... og lå også lige syg idag igen med migræne og opkast... 

Jeg glæder mig i hvertfald for dig/jeres vejne 

Anmeld

16. oktober 2014

*CKB*

Hey feeedt, godt for dig/jer.... tillykke 

Ja jeg var jo ved lægen i fredags, men desvære negativ, så nu venter jeg bare på jeg kan ta en g-test herhjemme på fredag, håber på det, men tror det efterhånden ikke mere, hvis den er negativ, ska jeg så komme til lægen i næste uge og få taget sådan en g-blodprøve. så må vi se....  og har slet ikk fået mit mens endnu, havde jo kun det lidt brune i sidste uge... og lå også lige syg idag igen med migræne og opkast... 

Jeg glæder mig i hvertfald for dig/jeres vejne 

Taak 

Årh, håber snart du får klart svar. Og hvis den er negativ, så må den mens godt snart komme, så i ka prøve igen! 

Anmeld

16. oktober 2014

Heidi.R.

*CKB* skriver:

Taak 

Årh, håber snart du får klart svar. Og hvis den er negativ, så må den mens godt snart komme, så i ka prøve igen! 

Ja det er jo det, kan slet ikke vente til i morgen, men hvis nu den er nnegativ,  hvad er changen så for mig? Kan det stadig godt være ? Jeg forstår det bare ikke rigtig, for hun sagde jeg måske ville være tidelig henne endnu,hvis det var, men det er jo ligesom efterhånden lang tid siden jeg har haft mens ( i slutningen af august) ... hmmm...  

Anmeld

16. oktober 2014

*CKB*

Heidi.R. skriver:

Ja det er jo det, kan slet ikke vente til i morgen, men hvis nu den er nnegativ,  hvad er changen så for mig? Kan det stadig godt være ? Jeg forstår det bare ikke rigtig, for hun sagde jeg måske ville være tidelig henne endnu,hvis det var, men det er jo ligesom efterhånden lang tid siden jeg har haft mens ( i slutningen af august) ... hmmm...  

Jaa.. Det bedste er nok at væbne sig med tålmodighed.. Selvom det er det sværeste! 

Anmeld

16. oktober 2014

Heidi.R.

*CKB* skriver:

Jaa.. Det bedste er nok at væbne sig med tålmodighed.. Selvom det er det sværeste! 

ja nu er der heldigvis kun ca 15 timer til jeg står op igen hehe så kan jeg endelig teste.... jeg ska nok lige gi besked  hehe...

Anmeld

17. oktober 2014

Heidi.R.

Så har jeg taget en g-test i morges,  desvære negativ, så nu tror jeg 90 % ikke på det mere, changen er nok meget lille nu ikk???

men hva så med mit mens? hmm....

jeg har nu sat mig for at kontakte lægen og få en tid torsdag i næste uge, så kan jeg nå at få svaret inden weekenden på den g-blodprøve...

så vi ser, jeg opdaterer.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.