Forkølelsessår vs. Svamp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.029 visninger
13 svar
3 synes godt om
15. oktober 2014

Misser1989

Hej. Min søn fik for 14 dage siden noget jeg troede var et forkølelsessår, det er nu næsten væk. I fredags faldt han så og bed sig i læben, så der kom et sår på indersiden og ydersiden. Nu er der så bare kommet blærer på og ved siden af såret. 

Svamp eller forkølelsessår, hva siger i? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2014

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid
Misser1989 skriver:

Hej. Min søn fik for 14 dage siden noget jeg troede var et forkølelsessår, det er nu næsten væk. I fredags faldt han så og bed sig i læben, så der kom et sår på indersiden og ydersiden. Nu er der så bare kommet blærer på og ved siden af såret. 

Ligner forkølelsessår

Anmeld

15. oktober 2014

L-Mortil3

Jeg vil sige forkølelses sår, svamp giver ikke blærer som sådan !

knus Line, SSA

Anmeld

15. oktober 2014

majba

Misser1989 skriver:

Vil faktisk mere sige børnesår end forkølelssår :-(

Anmeld

15. oktober 2014

L-Mortil3

majba skriver:

Børnesår har ellers det der tørre klassiske gullige skær, hvor denne i mine øjne er helt klassisk forkølelsessår med hvide blærer? 

Bare nysgerrig om i har haft børnesår der startede som disse små blærer? 

Anmeld

15. oktober 2014

majba

majba skriver:

Men jeg ville spørger om det gør ondt. Forkølelssår kan være rigtig smertefuldt, stikke og svie. Men børnesår bare klør rigtig meget :-)

Anmeld

15. oktober 2014

majba

L-Mortil2 skriver:

Børnesår har ellers det der tørre klassiske gullige skær, hvor denne i mine øjne er helt klassisk forkølelsessår med hvide blærer? 

Bare nysgerrig om i har haft børnesår der startede som disse små blærer? 

Har selv en omgang på hagen i vinters det lignede det her på en prik :-) troede først det var forkølelssår men efter både zovir creme og piller, sagde lægen det var børnesår :-) 

jeg har døjet meget med forkælessår og det er mere store blæner og det er for mig smertefuldt, svier og prikker rigtig meget :-) 

Anmeld

15. oktober 2014

Misser1989

Tak for alle jeres svar 

Tror bestemt det gør ondt, fordi han siger ofte av og jeg må ikke kigge eller smøre det med zovir. 

Børnesår vil de gå væk uden behandling? Gjorde den første jo?

Anmeld

15. oktober 2014

majba

Misser1989 skriver:

Tak for alle jeres svar 

Tror bestemt det gør ondt, fordi han siger ofte av og jeg må ikke kigge eller smøre det med zovir. 

Børnesår vil de gå væk uden behandling? Gjorde den første jo?

Så vil jeg bestemt sige det er forkølessår! Begge dele kan gå væk uden noget, det tager bare længere tid :-) og med forkølessår er det mere smerte fuldt uden nogen behandling 

Anmeld

15. oktober 2014

Misser1989

majba skriver:

Så vil jeg bestemt sige det er forkølessår! Begge dele kan gå væk uden noget, det tager bare længere tid :-) og med forkølessår er det mere smerte fuldt uden nogen behandling 

Super  Tusind tak for dit svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.