Kæmpe skuffelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

595 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. oktober 2014

Frupederstrup

Hej 

jeg er ny her inde og har nu læst en del her inde men bliver nød til at skrive for at hører hvad andre tænker.

jeg startede på p piller for 11 år siden og er nu stoppet i juli for at blive gravid. Det er stadig ikke lykkedes at blive gravid selvom min cyklus er den samme hver måned. Jeg troed i mandags jeg var gravid da min minstraution ikke kom, men den er så desværre kommet idag, 2 dage senere end den plejer. Jeg syntes det er psykisk mega hårdt og har aldrig prøvet noget så hårdt før at skulle gå og vente og intet vide før ens minstraution kommer så hvad gør i andre for at lade være med at tænke på at blive gravid og hvordan takler i den kæmpe skuffelse når ens minstraution kommer??? Jeg ventede med at fortælle min mand at min minstraution var udeblevet til dagen efter den skulle være kommet og vi blev begge lige skuffet da så det lort kom brasende fra en skyfri himmel

Det skal nok lige siges jeg har været skruk siden jeg blev født så måske det er derfor det er så stor en skuffelse når man så ikke er gravid men ved ikke hvordan jeg skal få tankerne væk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2014

Missy_B

Frupederstrup skriver:

Hej 

jeg er ny her inde og har nu læst en del her inde men bliver nød til at skrive for at hører hvad andre tænker.

jeg startede på p piller for 11 år siden og er nu stoppet i juli for at blive gravid. Det er stadig ikke lykkedes at blive gravid selvom min cyklus er den samme hver måned. Jeg troed i mandags jeg var gravid da min minstraution ikke kom, men den er så desværre kommet idag, 2 dage senere end den plejer. Jeg syntes det er psykisk mega hårdt og har aldrig prøvet noget så hårdt før at skulle gå og vente og intet vide før ens minstraution kommer så hvad gør i andre for at lade være med at tænke på at blive gravid og hvordan takler i den kæmpe skuffelse når ens minstraution kommer??? Jeg ventede med at fortælle min mand at min minstraution var udeblevet til dagen efter den skulle være kommet og vi blev begge lige skuffet da så det lort kom brasende fra en skyfri himmel

Det skal nok lige siges jeg har været skruk siden jeg blev født så måske det er derfor det er så stor en skuffelse når man så ikke er gravid men ved ikke hvordan jeg skal få tankerne væk

Prøv at slappe af omkring det.. Bedste råd selvom det er svært - men i har kun været i gang i 3-4 måneder, og alt op til 1 år er normalt

Pøj pøj med projektet

Anmeld

15. oktober 2014

biniek

Frupederstrup skriver:

Hej 

jeg tog ogsp P-piller i  ca 10 år. 

vi er på cyklus 14 nu.

har også drømt om børn siden jeg kunne gå

det skal nok komme

lykke til

Anmeld

15. oktober 2014

Frupederstrup

Biniek skriver:

jeg tog ogsp P-piller i  ca 10 år. 

vi er på cyklus 14 nu.

har også drømt om børn siden jeg kunne gå

det skal nok komme

lykke til

puha kan slet ikke holde ud at tænke på hvis der skal gå over et år inden jeg bliver gravid. Så tror jeg at jeg bliver nød til at grave mig ned. ��

Anmeld

15. oktober 2014

biniek

Frupederstrup skriver:

puha kan slet ikke holde ud at tænke på hvis der skal gå over et år inden jeg bliver gravid. Så tror jeg at jeg bliver nød til at grave mig ned. ��

jeg har været gravet ned 

fik en deprition og jadejade

har det ok nu. 

men stadig ikke fedt at intet sker.

(væreste følelse her i verden)

skal dog tage en blødprøve næste gang hvis baby ikke er her endnu.

Anmeld

15. oktober 2014

Frupederstrup

Biniek skriver:

jeg har været gravet ned 

fik en deprition og jadejade

har det ok nu. 

men stadig ikke fedt at intet sker.

(væreste følelse her i verden)

skal dog tage en blødprøve næste gang hvis baby ikke er her endnu.

Krydser finger for dig at det snart lykkeds 

Anmeld

15. oktober 2014

May86

Spændende at I er startet 

Altså man siger jo, at der kan gå 6-12 mdr fra man stopper på p-pillerne og kroppen igen "er sig selv". Så det er med at have noget tålmodighed.

stoppede på pillerne et år før vi overhovedet tænkte på at gå i gang med at prøve, og der var bid med det samme. Selvfølgelig er det forskelligt for alle, men jeg tror en stor del af det også handlede om at min krop var helt sig selv igen efter 13 års brug af p-piller.

god fornøjelse og nyd hinanden 

Anmeld

15. oktober 2014

Kærlighediminmave

Kender din frustration startede også med at forsøge at blive gravid i juli. Dog er mine cyklusser lange, 42, 60 og 41 dage. Fik endelig min mens i går. Det er frustrerende ikke at vide om jeg er gået over tid eller om min cyklus igen bare er lang. Og nu er min veninde gået igang også, og det ligger endnu mere pres på mig da vi har forsøgt lidt tid nu, og det skulle ikke komme bag på mig hvis hun blev gravid i første hug. Det ville knuse mig og jeg ved ikke hvordan jeg skal tackle det hvis det sker

Anmeld

15. oktober 2014

Frupederstrup

ønskemor skriver:

Kender din frustration startede også med at forsøge at blive gravid i juli. Dog er mine cyklusser lange, 42, 60 og 41 dage. Fik endelig min mens i går. Det er frustrerende ikke at vide om jeg er gået over tid eller om min cyklus igen bare er lang. Og nu er min veninde gået igang også, og det ligger endnu mere pres på mig da vi har forsøgt lidt tid nu, og det skulle ikke komme bag på mig hvis hun blev gravid i første hug. Det ville knuse mig og jeg ved ikke hvordan jeg skal tackle det hvis det sker

Jeg har også en veninde der er gået igang samtidig som mig og selvom jeg bliver glad på hendes vegne når hun bliver gravid så lægger det klart også et pres på mig hvis hun bliver gravid først så den følelse kender jeg også. Det er dejligt at hører der er så mange der har de samme tanker for man føler sig lidt som Palle alene i verden og kan ikke helt forklare ens følelse hvordan det er når man ikke bliver gravid 

krydser fingre for du snart bliver gravid og ikke skal spekulere mere på cyklus

Anmeld

15. oktober 2014

Kærlighediminmave

Frupederstrup skriver:

Jeg har også en veninde der er gået igang samtidig som mig og selvom jeg bliver glad på hendes vegne når hun bliver gravid så lægger det klart også et pres på mig hvis hun bliver gravid først så den følelse kender jeg også. Det er dejligt at hører der er så mange der har de samme tanker for man føler sig lidt som Palle alene i verden og kan ikke helt forklare ens følelse hvordan det er når man ikke bliver gravid 

krydser fingre for du snart bliver gravid og ikke skal spekulere mere på cyklus

Ja lige præcis, jeg føler mig bare som en dårlig veninde for håber jo jeg bliver det først når jeg har været igang et stykke tid og hun først begynder nu, og det er død svært for hun er jo så spændt på det hele og jeg er bare håbløst fortabt i det lige nu:/ men må bare op på hesten igen og forsøge med æl test igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.