Mother-love skriver:
Hvor fantastisk for jer. Stort tillykke med prinsessen.
jeg er også super glad for jeg venter en dreng denne gang. Selvom vi begge var sikre på en pige mere. Selvom jeg havde en mistanke om en dreng. Og det holdte stik.
men nu hvor vi har vænnet os til det bliver en dreng og solgt alle pigeting og fået drenge ting ind. Er det super fantastisk.
Lige meget hvad kønnet blev var vi lykkelige. Da vi ikke ønskede os et bestemt køn. Men at det så bliver en af hver er bare super. Kan dog stadig ikke vænne mig til at kigge efter drengetøj hahahaha ender altid i pige afd. Men mon ikke det bliver bedre med tiden 
Ja man skal lige vende sig til tanken, nu hvor man er vandt til det andet køn!
Inde i mit hoved er det også stadig lidt surrealistisk at vi skal have en pige denne gang... Har ikke købt noget pigetøj endnu... Har en ide om at hun godt kan komme i blå og grøn i starten, meeeen det kan jo være jeg skifter mening 
Og har det ligesom dig, uanset om det var blevet en pige eller dreng var vi glade!
Det er jo klart at det er spændende st få lov til at prøve begge dele, men tre af det samme køn kan også have sine fordele! Jeg kommer selv af en søskendeflok på 3 piger 
Også stort tillykke til jer!
Anmeld