Og baby nr 3 er en....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2014

VNB

Babydrøm skriver:

Tillykke og skønt billed

Mange tak! 

Ja billedet blev ret sødt, selvom der måtte lidt bestikkelse til for at få den yngste bette mand til at samarbejde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2014

VNB

TrineMine86 skriver:

Hvor fantastisk  Stort tillykke søde 

Mange tak søde! 

Det blir bare så sjovt at prøve en pige også, og vigtigst af alt så viste scanningen ingen tegn på hjertefejl! 

Anmeld

15. oktober 2014

VNB

Kay skriver:

tak den lader vente på sig 

Puha ja jeg kan godt huske det... har født mine drenge henholdsvis 40+4 og 41+0.... 

Men ud kommer de jo heldigvis før eller senere 

Anmeld

15. oktober 2014

Kay

VNB skriver:

Puha ja jeg kan godt huske det... har født mine drenge henholdsvis 40+4 og 41+0.... 

Men ud kommer de jo heldigvis før eller senere 

Ja ud skal hun nok komme...

Anmeld

15. oktober 2014

Mother-love

Hvor fantastisk for jer. Stort tillykke med prinsessen.

jeg er også super glad for jeg venter en dreng denne gang. Selvom vi begge var sikre på en pige mere. Selvom jeg havde en mistanke om en dreng. Og det holdte stik.

men nu hvor vi har vænnet os til det bliver en dreng og solgt alle pigeting og fået drenge ting ind. Er det super fantastisk. 

Lige meget hvad kønnet blev var vi lykkelige. Da vi ikke ønskede os et bestemt køn. Men at det så bliver en af hver er bare super. Kan dog stadig ikke vænne mig til at kigge efter drengetøj hahahaha ender altid i pige afd. Men mon ikke det bliver bedre med tiden

Anmeld

15. oktober 2014

VNB

Mother-love skriver:

Hvor fantastisk for jer. Stort tillykke med prinsessen.

jeg er også super glad for jeg venter en dreng denne gang. Selvom vi begge var sikre på en pige mere. Selvom jeg havde en mistanke om en dreng. Og det holdte stik.

men nu hvor vi har vænnet os til det bliver en dreng og solgt alle pigeting og fået drenge ting ind. Er det super fantastisk. 

Lige meget hvad kønnet blev var vi lykkelige. Da vi ikke ønskede os et bestemt køn. Men at det så bliver en af hver er bare super. Kan dog stadig ikke vænne mig til at kigge efter drengetøj hahahaha ender altid i pige afd. Men mon ikke det bliver bedre med tiden

Ja man skal lige vende sig til tanken, nu hvor man er vandt til det andet køn!  Inde i mit hoved er det også stadig lidt surrealistisk at vi skal have en pige denne gang... Har ikke købt noget pigetøj endnu... Har en ide om at hun godt kan komme i blå og grøn i starten, meeeen det kan jo være jeg skifter mening 

Og har det ligesom dig, uanset om det var blevet en pige eller dreng var vi glade!  Det er jo klart at det er spændende st få lov til at prøve begge dele, men tre af det samme køn kan også have sine fordele! Jeg kommer selv af en søskendeflok på 3 piger 

Også stort tillykke til jer! 

Anmeld

15. oktober 2014

Mother-love

VNB skriver:

Ja man skal lige vende sig til tanken, nu hvor man er vandt til det andet køn!  Inde i mit hoved er det også stadig lidt surrealistisk at vi skal have en pige denne gang... Har ikke købt noget pigetøj endnu... Har en ide om at hun godt kan komme i blå og grøn i starten, meeeen det kan jo være jeg skifter mening 

Og har det ligesom dig, uanset om det var blevet en pige eller dreng var vi glade!  Det er jo klart at det er spændende st få lov til at prøve begge dele, men tre af det samme køn kan også have sine fordele! Jeg kommer selv af en søskendeflok på 3 piger 

Også stort tillykke til jer! 

Hehe ja det er fordelen ved piger. Dem kan man sagtens klæde i blå og grøn. Hvor omvendt lyserødt ikke passer satans godt til en dreng hahaha.

nu kommer familien jo nok med noget lyserødt tøj til dig når du har født

her gik der faktisk længe før jeg havde vænnet mig til at sige han.

men nu har man vænnet sig til det og så er det bare super fantastisk.

og jo tak men det vigtigste er jo bare at de små er sunde og raske.

Anmeld

15. oktober 2014

MIWULA

Stort tillykke og sikke et skønt billed. 

Anmeld

16. oktober 2014

VNB

MIWULA skriver:

Stort tillykke og sikke et skønt billed. 

Mange tak! 

Anmeld

16. oktober 2014

LinLin

Tillykke

Mine to drenge på 4 og 8 er så glade for og stolte over deres nu to dage gamle lillesøster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.