Vintertid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. oktober 2014

AnonymMor

Hejsa pige  

ja nu er det jo lige om hjørnet vi går over på vintertid igen og ville derfor høre hvordan og hvorledes det ser ud med jeres børn. 

Min datter sover som regl fra 18.30 til 5.30 for tiden og lige meget om hun kommer senere i seng så står hun op samme tid, så nu tænker jeg jo at så snart vi rammer vintertid så begynder hun at stå op kl 4.30  Det er liiiiiige tidlig nok synes jeg.. 

Hvordan gør i ? Har i evt nogle gode råd til at komme på vintertid ? Min datter er knap 14 mdr og starter os i dp i morgen så det hele ramler lige sammen nu med omrokering af hendes rytme  Hun sover formiddagslur fra 10-11.30 pt men i dp skal hun jo os køres over på deres rytme med lur fra middag.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2014

AnonymMor

15. oktober 2014

AnonymMor

Hm ? Slet ingen hjælp at hente herinde ?? 

Anmeld

15. oktober 2014

Julemusen

Du skriver at hun starter i dagpleje så der sker jo automatisk en rykning af søvnmønstret. Med min søn er han dog altid blevet putter som normalt ved skiftning mellem sommer og vinter tid, og sjovt nok har han sovet den time længere hver gang.

Men nu når hun starter i dagpleje ville jeg nok rykke putningen en time. Ellers bliver det ikke meget i ser hende vågen. 

Anmeld

15. oktober 2014

ano14316

I og med hun starter i dp bliver hendes søvn anderledes da hun vil være mere træt så tror ikke du Skal tænke så meget over vintertid... I øvrigt er der jo ikke så meget at gøre ved det andet end at NÆGTE at stå op kl 4.30 her har vi Magnus på 3 år og Jonatan på 4mdr og der er ikke noget der hedder morgen før kl 6 så må man ligge imellem mor og far og kede sig indtil kl 6 og se på os sove... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.