Elektrisk stød og opkast?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.912 visninger
22 svar
2 synes godt om
15. oktober 2014

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Mit barn fik stød igår da han stak fingeren ned i en lampe. I dag kaster han op, kan det have en sammenhæng?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2014

Mom

Profilbillede for Mom
sommerbarn<3 skriver:

Mit barn fik stød igår da han stak fingeren ned i en lampe. I dag kaster han op, kan det have en sammenhæng?

Det ved jeg ikke. Men tænker at hvis dit barn fik stød, så skal du ringe til lægen.

Anmeld

15. oktober 2014

sommerbarn<3

30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Mom skriver:

Det ved jeg ikke. Men tænker at hvis dit barn fik stød, så skal du ringe til lægen.

Vi var hos lægen igår og det så fint ud. Og i dag kaster han op.

Anmeld

15. oktober 2014

Kay

Ja det kan det godt ring til lægen igen

Anmeld

15. oktober 2014

sommerbarn<3

Kay skriver:

Ja det kan det godt ring til lægen igen

Øv det må jeg hellere så. Han har også feber nu.

Anmeld

15. oktober 2014

sommerbarn<3

Har talt med lægen, han mener ikke det har sammenhæng, så det er nok noget virus. Heldigvis :-)

Anmeld

15. oktober 2014

Kay

sommerbarn<3 skriver:

Har talt med lægen, han mener ikke det har sammenhæng, så det er nok noget virus. Heldigvis :-)

Det var godt jeg fik stød for 6 år siden og var til tjek på skadestuen og jeg fik afvide at jeg skulle vende tilbage hvis jeg begyndte at kaste op de næste dage efter

Anmeld

15. oktober 2014

sommerbarn<3

Kay skriver:

Det var godt jeg fik stød for 6 år siden og var til tjek på skadestuen og jeg fik afvide at jeg skulle vende tilbage hvis jeg begyndte at kaste op de næste dage efter

Puha det beroligede mig ikke ligefrem.

hvor slemt var det med stødet? Mange volt, havde du sår osv? 

Anmeld

15. oktober 2014

Kay

sommerbarn<3 skriver:

Ehm

Valgte at være så dum at klippe en ledning over imens den sad i stik og jeg besvimede kort, og mit relæ "slukkede" men der skete heldigvis ikke noget med mig andet end et par dage med kvalme...

Fik kørt hjerte kurve og taget blodprøve og det var fint ring evt 1813 og forhør dig for praktiserende læger ved ikke altid alting

Anmeld

15. oktober 2014

Kamulla

sommerbarn<3 skriver:

Min søn stak fingeren ind i en fatning for nogle år siden.. Han havde store vabler og sår ned af hans lille bitte finger... Vi kom på skadestuen da jeg ikke anede om han havde været bevidstløs.. De kørte ekg som man skal og fik en åben indlæggelse hvis han skulle blive dårlig.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.