Frisk blod tvillinger hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. oktober 2014

86nille

Imorges da jeg vågnede og gik på toilet havde jeg frisk blod da jeg tørret mig men har ingen smerter haft kun en lille smule ligament smerter ja tror jeg jo.. Og der er heller intet blod igen nu

. Er i uge 20+ og med tvillinger så er jo fuldstændig slukket.. Og undskyld mit desperate halløj her... Men er sådan i en træls situation da jeg er på Sjælland selvfølgelig og ikke hjemme i Århus så tænker det er svært at finde en læge her.. Men ringer til jordemoder nu.. Ville bare høre om andre har prøvet denne blødning 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2014

Bissen

86nille skriver:

Imorges da jeg vågnede og gik på toilet havde jeg frisk blod da jeg tørret mig men har ingen smerter haft kun en lille smule ligament smerter ja tror jeg jo.. Og der er heller intet blod igen nu

. Er i uge 20+ og med tvillinger så er jo fuldstændig slukket.. Og undskyld mit desperate halløj her... Men er sådan i en træls situation da jeg er på Sjælland selvfølgelig og ikke hjemme i Århus så tænker det er svært at finde en læge her.. Men ringer til jordemoder nu.. Ville bare høre om andre har prøvet denne blødning 

God ide at ringe til jdm. 

Eller så ring til den fødegang der er nærmest dig og snak med dem - måske vil de have dig ind. Eller evt. Ring til fødegangen du er tilknyttet og tal med dem først. 

Anmeld

15. oktober 2014

Kay

Hvis du får fat i jm burde de kunne fortælle dig hvor nærmeste fødested er så du kan blive undersøgt just in case

Ellers ved jeg at det bla.  Er Roskilde, Hillerød, Herlev riget og Hvidovre måske også Vordingborg? 

Anmeld

15. oktober 2014

WilliamDSTN

86nille skriver:

Det kan sagtens være nogle blodåre der er sprunget ved livmoderen, jeg begyndte også at bløde havde ingen smerter og blødte stort set hver dag men det var bare de der blodåre der brister.

Anmeld

15. oktober 2014

86nille

Oki tak jeg må jo se tiden an.. Er bare pisse svært vi ska hjem imorgen først og ja fødegange sagde ik så meget faktisk andet end se tiden an og evt ringe til nogle og hører hva de evt sagde. Men synes også det er meget at sætte igang.. Er så forvirret og ked af det og de eneste små smerter jeg har er dem der ligament smerter hader at sidde herovre øv øv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.