Spontan Abort i uge 5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

778 visninger
3 svar
10 synes godt om
15. oktober 2014

Lykkelig Omstændigheder <3

Hej 

I går havde jeg de meste forfærdelige stærke menstruation smerter! 

Jeg spiste intet i går fordi jeg havde så ondt, og havde kvalme

Nu er jeg så vågnet kl. 04 om natten, fordi jeg er så varme, og har stadig menstruation smerter, men ikke lige så stærke som dagen før. 

Min krop opfører sig anderledes end den har gjort de sidste 3 uger.

- Min bryster er overhovedet ikke ømme mere, og jeg har ikke en mærkelig fornemmelse i min livmor mere.  

jeg tror jeg har mistedet det  Jeg er næste overbevidst at jeg har (har ikke blødt endnu) 

- Er nu i en mærkelig tilstand..... jeg har været så glad siden jeg fandt ud af jeg var gravid,  men samtidig har jeg også hele tiden været bange for, at der skulle opstå en abort, fordi jeg har svære PCOS. (Siges skal dette er en planlagt gravidtet)

Måske er det ikke gået op for mig endnu, men på en mærkelig måde er jeg lidt "lettet"  fordi lige siden jeg kom i uge 3 har jeg haft ondt i min livmor, og haft mange gener af den :/ jeg har været kronisk bange for at miste den, og nu da det er skete er det ligesom...... jeg ved ikke.... 

Andre der har oplevet noget ligende? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2014

Signe-bine

Søde du!

har lige læst din anden tråd. Det du går igennem er HELT normalt. Også din angst for at miste. Og lettelsen hvis du har mistet? Den er sikkert også normal.

Uden at vide noget, så tror jeg stadig du er gravid. Jeg ville ikke være bange før der måske var en smule blod.

Det er naturligt at man frygter alt, ligeså snart man bliver gravid. Tag en dyb vejrtrækning eller ti. Prøv at slappe af, og se på nettet om ikke der er nogen scanningsklinikker i nærheden af dig, der vil lave en tryghedsscanning så tidligt? Eller ved jeg ikke om din læge kan henvise dig til en, hvis du frygter du har mistet.

Knus herfra og op med humøret :-D

Anmeld

16. oktober 2014

Lykkelig Omstændigheder <3

Søde du!

har lige læst din anden tråd. Det du går igennem er HELT normalt. Også din angst for at miste. Og lettelsen hvis du har mistet? Den er sikkert også normal.

Uden at vide noget, så tror jeg stadig du er gravid. Jeg ville ikke være bange før der måske var en smule blod.

Det er naturligt at man frygter alt, ligeså snart man bliver gravid. Tag en dyb vejrtrækning eller ti. Prøv at slappe af, og se på nettet om ikke der er nogen scanningsklinikker i nærheden af dig, der vil lave en tryghedsscanning så tidligt? Eller ved jeg ikke om din læge kan henvise dig til en, hvis du frygter du har mistet.

Knus herfra og op med humøret :-D

Okay :-) 

Du havde ret :-) 

var til tryghed scanning i dag 

Baby har det fint!!! jeg er 6 uger, hjerte var lige blevet lavet, så vi så den banke 

De ekstrem smerter jeg oplever er, at jeg har en bagud bøjet livmor, som gøre det. Så bliver mine ligament smerter værre. 

men dette gøre intet bare baby har det godt 

tak for dit svare 

Anmeld

16. oktober 2014

Signe-bine

Lykkelig Omstændigheder <3 skriver:

Okay :-) 

Du havde ret :-) 

var til tryghed scanning i dag 

Baby har det fint!!! jeg er 6 uger, hjerte var lige blevet lavet, så vi så den banke 

De ekstrem smerter jeg oplever er, at jeg har en bagud bøjet livmor, som gøre det. Så bliver mine ligament smerter værre. 

men dette gøre intet bare baby har det godt 

tak for dit svare 

SKØNT at høre, og stort tillykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.