Anonym skriver:
Hvor vild en historie. Og hvor er det fedt at det lykkes for jer uden at få hjælp. Et stort tillykke med graviditeten. Hvornår skal du så føde?
Min mand spørger ind til det en gang i mellem, og tror ikke han frustreres over det på samme måde som jeg. Det kommer når det kommer som han så fint siger det ;-) men ens tålmodighed er jo svær når man følte det gik noget nemmere med den første. Men man skal nok også bare lærer at skubbe det lidt på afstand og nyde man er tre lige nu
Kan også sidde og blive helt følelsesladet når jeg tænker på det. Det var en rigtig hård kamp psykisk til sidst også fordi man næsten ikke orker skuffelsen mere. Har termin 1. Januar
lige den dag vil vi så gerne ramme udenom, men håber sådan på en lille decemberbaby
tror også det er sværere for mænd når de ikke føler det i kroppen som vi gør. Jeg overfortolkede i hvert fald alle små symptomer hver måned og tænkte at nu er den der, men det var den så ikke
Bare pas på du ikke lukker dig inde. Husk at snakke med andre om det. Det var noget af det der hjalp mig meget, da jeg endelig lod andre vide hvordan vi kæmpede og at det bestemt ikke var et valg vi ikke var gravide endnu.
Den værste kommentar folk altid kommer med er 'nååå hvornår kommer der så en lille ny?' Den syntes jeg altid ramte hårdt, uanset hvor forberedt på den man så var. Når først man har fået et barn, så tror folk at det sker nemt igen 2. Gang.
Håber virkelig du snart står med to streger
Anmeld