NY herinde :).

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

263 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. oktober 2014

got2b

Hey alle sammen, jeg er ny her. Og er os med på siden min-mave.dk .
- Jeg vil endelige bare fortælle lidt om mig selv, og så evt spørge om i måske kan gætte kønnet ud af NF billeder?

- Jeg er fra Jylland, er 18, men når at blive 19 når jeg skal føde. Er idag 15+3, så har termin D. 4 April . Og jeg er sammen med faren, og om barnet er planlagt, kan man vel godt sige, og vi glæder os! Faren til barnet er 26, men når os at blive 27 når jeg skal føde . Vi har fødselsdag i samme måned, faktisk kun med en dag imellem

Så om i vil/kan gætte kønnet, fra NF? .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2014

Stimap

got2b skriver:

Hey alle sammen, jeg er ny her. Og er os med på siden min-mave.dk .
- Jeg vil endelige bare fortælle lidt om mig selv, og så evt spørge om i måske kan gætte kønnet ud af NF billeder?

- Jeg er fra Jylland, er 18, men når at blive 19 når jeg skal føde. Er idag 15+3, så har termin D. 4 April . Og jeg er sammen med faren, og om barnet er planlagt, kan man vel godt sige, og vi glæder os! Faren til barnet er 26, men når os at blive 27 når jeg skal føde . Vi har fødselsdag i samme måned, faktisk kun med en dag imellem

Så om i vil/kan gætte kønnet, fra NF? .

Der mangler billede 

Velkommen til.. Det bliver spændende at følge dig.. Stort tillykke med graviditeten... Jeg er selv gravid med termin d 3 april 

Anmeld

14. oktober 2014

got2b

Stimap skriver:

Der mangler billede 

Velkommen til.. Det bliver spændende at følge dig.. Stort tillykke med graviditeten... Jeg er selv gravid med termin d 3 april 

Regner med at lægge et billede ind på profilen ��. Det jo tæt på, bliver da sjovt at se hvem der så får sit barn første at se ��

Anmeld

14. oktober 2014

got2b

got2b skriver:

Regner med at lægge et billede ind på profilen ��. Det jo tæt på, bliver da sjovt at se hvem der så får sit barn første at se ��

Kommer her istedet ��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.