Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej
Jeg er gravid i omkring 5 uge og siges skal jeg har pcos ved ikke om dette spiller ind...
denne tid på måneden er på dette tidspunkt jeg normalt har menstruation, og nu oplever jeg mange menstruationer smerter Øv
har nogle af jer oplevet mange smerter lige da i starten af graviditeten????
Er ved at være udkørt ud, over at være bange hver gang jeg skal på toilet over at få min menstruation
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Altså jeg har har haft mens smerter "hele" forløbet igennem indtil nu, og jeg er 5 +5 - så tror det er meget normalt. - har ladet mig fortælle at det er livmoderen som udvider sig
I en periode havde jeg svære mens-lignende smerter. Gik over efter noget tid
Lykkelig Omstændigheder <3 skriver: hej Jeg er gravid i omkring 5 uge og siges skal jeg har pcos ved ikke om dette spiller ind... denne tid på måneden er på dette tidspunkt jeg normalt har menstruation, og nu oplever jeg mange menstruationer smerter Øv har nogle af jer oplevet mange smerter lige da i starten af graviditeten???? Er ved at være udkørt ud, over at være bange hver gang jeg skal på toilet over at få min menstruation
Jeg har on and off gennem hele min graviditet oplevet mens.lignende smerter. Jeg tror det er meget normalt. Vores underliv og bækken er jo på et stort arbejde.
Smerterne i underlivet/ligaments. Var årsagen til at jeg opdagede graviditet begge gange! Og ret tidligt (: Så at det er omkring mins tid, har intet at sige ;-)
Og de smerter er mere end almindelige! (:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128