Printer patroner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

763 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. oktober 2014

trunte89

Jeg skal ha købt ny farve patron til printeren, men synes det er en jungle At finde rundt i alle de hjemmesider man kan købe på. Og der er stor forskel i prisen. ( så måske der også er i kvaliteten?)  kender I et godt sted at købe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2014

Frk_Louise

trunte89 skriver:

Jeg skal ha købt ny farve patron til printeren, men synes det er en jungle At finde rundt i alle de hjemmesider man kan købe på. Og der er stor forskel i prisen. ( så måske der også er i kvaliteten?)  kender I et godt sted at købe?

Du kan evt. forsøge at tjekke på www.pricerunner.dk 

Den bruger jeg tit inden jeg bestiller noget over nettet, for lige at være sikker på andre sider ikke har varen billigere..

Anmeld

14. oktober 2014

trunte89

Frk_Louise skriver:

Du kan evt. forsøge at tjekke på www.pricerunner.dk 

Den bruger jeg tit inden jeg bestiller noget over nettet, for lige at være sikker på andre sider ikke har varen billigere..

Ja, men det er mere fordi jeg er bange for om det er fusk de billige eller ikke er lige så gode

Anmeld

14. oktober 2014

Tip!

Jeg købte billige patroner via ink.com.... De skulle efter deres vejledning virke til min hp printer.. 

Fik dem hjem, satte dem i... Lortet vil ikke printe.

nå, sendte en klage til ink, om at det måtte være nogle med fejl på, og de sendte nye patroner. Heller ikke de nye ville virke.. 

Fik fat i hp's kundeservice... Min hp vil ikke acceptere kopi patronerne.. Gik ned og købte de originale patroner, bum så virkede den igen... 

Mit råd, køb de orginale patroner, så er du sikker på at det virker. 

Det er ret øv at brænde inde med 4 åbne patroner, der ikke kan bruges, sendes retur eller andet.. Øv. 

Anmeld

14. oktober 2014

Autostol.dk

trunte89 skriver:

Jeg har kun købt kopi til min canon og har aldrig haft problemer. Jeg skal lige bruge 10 sekunder på, at skifte chippen fra de originale over på kopipatronerne og så virker det.

Hvis jeg bare satte kopipatronerne i ville det ikke virke. Men ved, at skifte chippen "snyder" jeg printeren.

Dem jeg har købt koster ca 1/5 af hvad de org. koster + der er mere i dem (så prisen er faktisk endnu mindre).

Jeg vil derimod aldrig kaste mig ud i selv at fylde dem op.

Anmeld

15. oktober 2014

Chevro

Autostol.dk skriver:

Jeg har kun købt kopi til min canon og har aldrig haft problemer. Jeg skal lige bruge 10 sekunder på, at skifte chippen fra de originale over på kopipatronerne og så virker det.

Hvis jeg bare satte kopipatronerne i ville det ikke virke. Men ved, at skifte chippen "snyder" jeg printeren.

Dem jeg har købt koster ca 1/5 af hvad de org. koster + der er mere i dem (så prisen er faktisk endnu mindre).

Hvor har du købt dem til din canon? (:

Anmeld

15. oktober 2014

trunte89

Twinkle little star skriver:

Jeg købte billige patroner via ink.com.... De skulle efter deres vejledning virke til min hp printer.. 

Fik dem hjem, satte dem i... Lortet vil ikke printe.

nå, sendte en klage til ink, om at det måtte være nogle med fejl på, og de sendte nye patroner. Heller ikke de nye ville virke.. 

Fik fat i hp's kundeservice... Min hp vil ikke acceptere kopi patronerne.. Gik ned og købte de originale patroner, bum så virkede den igen... 

Mit råd, køb de orginale patroner, så er du sikker på at det virker. 

Det er ret øv at brænde inde med 4 åbne patroner, der ikke kan bruges, sendes retur eller andet.. Øv. 

Mange tak for svar. Det er nemlig lige det jeg frygter. Har selv en hp

Anmeld

15. oktober 2014

trunte89

Autostol.dk skriver:

Men det der chip, falder den ikke af hvis det er sådan noget klister nærke noget?

tænker hvis man skifter den flere gange?

Anmeld

15. oktober 2014

Autostol.dk

Chevro skriver:

Hvor har du købt dem til din canon? (:

De er købt her:  http://blaekgrossisten.dk/ 

Anmeld

15. oktober 2014

Autostol.dk

trunte89 skriver:

Men det der chip, falder den ikke af hvis det er sådan noget klister nærke noget?

tænker hvis man skifter den flere gange?

Nej for der er klister på de nye patroner.

I starten skulle man selv lime dem fast, men på de sidste jeg købte (et par år siden) var der tape på de nye patroner og så satte man blot chippen fast herpå.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.