Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Åhh ja Nu til en ny update på mig og mit vægttab og vejen frem til fertilitets behandling Jeg sku tabe 3,3 kg for at starte i behandlingOg nu siger vægten - 10,2 kgHVOR ER JEG BARE STOLT AF MIG SELV& hvor er det bare helt igennem fantastisk! Bare at man snart ser sit mål og man kan komme videre..Jeg har smidt et lille billede vedHvor det til venstre er fra Hjallerup marked i år og det andet er fra nuDer er tydelig forskel!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Godt gået
Kan du så ikke blive meldt på nu?
esioul skriver: Godt gået Kan du så ikke blive meldt på nu?
1,2 kg så kan jeg melde mig til Så det er jo lige om hjørnet
MarianneRubi skriver: 1,2 kg så kan jeg melde mig til Så det er jo lige om hjørnet
Ahh forstod det bare sådan at du skulle tabe 3,3, men at du nu har tabt over 10 kg.
Det er jo lige om lidt
MarianneRubi skriver: Åhh ja Nu til en ny update på mig og mit vægttab og vejen frem til fertilitets behandling Jeg sku tabe 3,3 kg for at starte i behandlingOg nu siger vægten - 10,2 kgHVOR ER JEG BARE STOLT AF MIG SELV& hvor er det bare helt igennem fantastisk! Bare at man snart ser sit mål og man kan komme videre..Jeg har smidt et lille billede vedHvor det til venstre er fra Hjallerup marked i år og det andet er fra nuDer er tydelig forskel!
Godt gjort!
Flot !
esioul skriver: Ahh forstod det bare sådan at du skulle tabe 3,3, men at du nu har tabt over 10 kg. Det er jo lige om lidt
Det er nemlig lige om lidt Det er bare ikk rigtig gået op for mig endnu sådan- Men gør det nok når jeg ringer derud
Babydrøm skriver: Godt gjort!
Totalt
M_V skriver: Flot !
Taaaak
Du super sej søde!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128