Jeres mavemål?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
16 svar
7 synes godt om
14. oktober 2014

Anonym trådstarter

Hej, hvad er jeres mavemål? Skriv gerne hvilken uge i er i også.

jeg synes bare min mave er enorm stor af kun at være 6+3 (har altid haft flad mave og været tynd) men i løbet af nogle måneder har jeg taget virkelig meget på! Ifølge kalenderen og mine teste passer den fint..men bare ikke min mave og vægt, billedet er fra 5+5, i dag måler den hele 94 cm ! What?! er det ikke meget, når man tænker på jeg kun er 6+3? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2014

Louise-Nicki-buddi

Er det ikke meget normalt og vokse meget hurtigere når man er anden gangs gravid  ? 

Anmeld

14. oktober 2014

Anonym trådstarter

Louise-Nicki-buddi skriver:

Er det ikke meget normalt og vokse meget hurtigere når man er anden gangs gravid  ? 

Det ved jeg ikke, for jeg er førstegangs gravid

Anmeld

15. oktober 2014

Louise-Nicki-buddi

Anonym skriver:

Det ved jeg ikke, for jeg er førstegangs gravid

Undskyld 

troede jeg bare lige jeg havde læst 

Anmeld

15. oktober 2014

L-Mortil3

Man er meget oppustet i starten, de første 10 uger rækker fosteret ikke engang op over bækkenet.

Det kan jo også være en flerfold graviditet 

Anmeld

15. oktober 2014

AnnaK89

Det er nok bare luft - eller det er det, da baby slet ikke sidder deroppe endnu og kun er meget få mm lang. 

Den falder nok lidt ned igen på et tidspunkt - det er meget normalt. 

Anmeld

15. oktober 2014

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar..tog dette billede igår (5 dage efter, det første billed) synes bare den er vokset en del.......

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. oktober 2014

Frk. Petersen

Twins

Anmeld

16. oktober 2014

naj88

Anonym skriver:

Tak for jeres svar..tog dette billede igår (5 dage efter, det første billed) synes bare den er vokset en del.......

Er du sikker på, at du ikke er længere henne? Du ser betydeligt større ud end mig, og jeg er 19+6. Det er selvfølgelig individuelt, men alligevel. 

Jeg er måske også bare lidt misundelig fordi man knap nok kan se at jeg er gravid jer halvvejs. 

Anmeld

16. oktober 2014

Anonym trådstarter

naj88 skriver:

Er du sikker på, at du ikke er længere henne? Du ser betydeligt større ud end mig, og jeg er 19+6. Det er selvfølgelig individuelt, men alligevel. 

Jeg er måske også bare lidt misundelig fordi man knap nok kan se at jeg er gravid jer halvvejs. 

Tak for jeres svar alle i min famile gætter på det er tvillinger

Jeg har tit tænkt på om jeg kunne være længere henne? Men jeg har bare haft min mens til tiden alle de andre måneder, og masser af negative tester  Så det kan vel ikke lade sig gøre at jeg er længere henne?? 

Håber din mave vokser sig stor og smuk snart <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.