Over tid, men negativ test:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

259 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. oktober 2014

Anonym trådstarter

Hej alle

Min cyklus er helt regelmæssig og min mens plejer at komme søndag morgen. Men eg har endnu ikke set skyggen af den? Jeg har aldrig oplevet at min mens er forsinket, derfor tog jeg en test imorges - negativ:-( øv øv.. 

Jeg synes det er virkelig frustrerende, for hvis jeg ikke er gravid, hvorfor kommer den dumme mens så ikke?:-(

Er der andre med helt regelmæssig mens, som pludselig har oplevet at den bare blev væk?

Kh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2014

Sajida2006

Prøv at teste igen om et par dage, nogle kan faktisk først se det efter en uge og andre allerede en før forventet mens... Hvis ik din mens kommer så prøv at teste igen... Har du ellers andre tegn på evt graviditet? El er der måske noget der stresser dig? Det kan mens godt udeblive af nemlig, hvis man stresser for meget

Anmeld

14. oktober 2014

Anonym trådstarter

Sajida2006 skriver:

Prøv at teste igen om et par dage, nogle kan faktisk først se det efter en uge og andre allerede en før forventet mens... Hvis ik din mens kommer så prøv at teste igen... Har du ellers andre tegn på evt graviditet? El er der måske noget der stresser dig? Det kan mens godt udeblive af nemlig, hvis man stresser for meget

Tak for dit svar

Synes ikke rigtig, at jeg har nogen tegn andet end mere eller mindre konstant murren i lænden? Men det kan vel være tegn på både det ene og det andet?

Føler mig ikke synderligt stresset, så ville være mærkeligt, hvis det var det, der var årsagen..

Men jeg har nok ikke rigtig andet valg end at vente og se.. Det er bare alt andet end nemt! Når man ikke ved om man er købt eller solgt..

Jeg har ikke brugt æglæsningstest, så kan jeg måske have haft ægløsning senere end jeg tror?

Anmeld

14. oktober 2014

A1990

Jeg har oplevet det, og tror det var fordi jeg havde ægløsning senere end jeg troede.. I hvert fald et par af gangene, og et par andre gange tror jeg det var fordi jeg tænkte så meget på det, at den udeblev 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.