efter SA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
12 svar
2 synes godt om
14. oktober 2014

MorTilDenDejligste

så er jeg endelig holdt op med at bløde efter SA, der begyndte med pletblødning for 14 dage siden.

så nu er vi oppe på hesten igen og sexer så ofte som vi kan i håbet om at der ikke skal gå 12mdr igen før jeg står med en positiv test.

nogle der har æerfaring med at blive hurtig gravid efter en SA??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2014

Soleil

catharina skriver:

så er jeg endelig holdt op med at bløde efter SA, der begyndte med pletblødning for 14 dage siden.

så nu er vi oppe på hesten igen og sexer så ofte som vi kan i håbet om at der ikke skal gå 12mdr igen før jeg står med en positiv test.

Ja. 1 Cyklus og så var den der igen og han er klar til at blive født, for 5 dage siden

Anmeld

14. oktober 2014

MorTilDenDejligste

Soleil skriver:

Ja. 1 Cyklus og så var den der igen og han er klar til at blive født, for 5 dage siden

hvor dejligt det gik så hurtigt, gjorde det også for min veninde, men hun skal også bare tænke på sex så er hun gravid 

hold da op, krydser for han snart kommer ud til jer 

hvornår testede du så positiv med ham eftersom du ikke nåede at få din mens??

spøger sikkert en masse dumme spørgsmål, men er ny inde for dette område.

Anmeld

14. oktober 2014

Soleil

catharina skriver:

hvor dejligt det gik så hurtigt, gjorde det også for min veninde, men hun skal også bare tænke på sex så er hun gravid 

hold da op, krydser for han snart kommer ud til jer 

hvornår testede du så positiv med ham eftersom du ikke nåede at få din mens??

spøger sikkert en masse dumme spørgsmål, men er ny inde for dette område.

Det er helt okay

Jeg nåede at få min mens 1 gang og testede positivt 14 dage efter den. ..SÅ ja, det må være 2 cyklus, sorry

JA det sammen her. Men nu er det slut med at tænke på sex eftersom jeg ikke skal have flere børn

Anmeld

14. oktober 2014

MorTilDenDejligste

Soleil skriver:

Det er helt okay

Jeg nåede at få min mens 1 gang og testede positivt 14 dage efter den. ..SÅ ja, det må være 2 cyklus, sorry

JA det sammen her. Men nu er det slut med at tænke på sex eftersom jeg ikke skal have flere børn

det går nok det er jo stadig hurtigt, håber bare ikke jeg havde æl mens jeg blødte, for der ville manden slet ikke have sex.

hehe ja det små kommer når de lyster  så længe det kun er slut med at tænke på den er det jo heller ikke skidt  hvor mange har du/i når lillemanden kommer så??

Anmeld

14. oktober 2014

thedreamer

Krydser for jer, at det går hurtigt. Vi havde SA i Januar og har ikke haft heldet med os endnu 

Anmeld

14. oktober 2014

LilleLene

catharina skriver:

min søster blev 6 uger efter

og en veninde 10 uger efter

Håber den snart er det og ja, det er op på hesten igen, for man er meget frugtbar efter en graviditet

Anmeld

14. oktober 2014

MorTilDenDejligste

LilleLene skriver:

min søster blev 6 uger efter

og en veninde 10 uger efter

Håber den snart er det og ja, det er op på hesten igen, for man er meget frugtbar efter en graviditet

en lille sød fra dig herinde søde er nu lige hvad der kan få mig i godt humør 

jepper det er også det jeg har hørt, så nu tester jeg for hvornår jeg får en negativ test (hvis det over hovedet sker inden ny befrugtning)

Anmeld

14. oktober 2014

Lrm

catharina skriver:

Desværre jeg er på 10 cyklus efter en sa  

havde ellers fået af vide at man nok ville blive hurtig gravid efterfølgende!!

blev gravid hurtig begge de gange jeg har været gravid... 

Anmeld

15. oktober 2014

MorTilDenDejligste

Lrm skriver:

Desværre jeg er på 10 cyklus efter en sa  

havde ellers fået af vide at man nok ville blive hurtig gravid efterfølgende!!

blev gravid hurtig begge de gange jeg har været gravid... 

Det er jeg ked af at hører, sender en masse babystøv din vej så i snart kan få en lille spire

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.